  • Data: 2009-02-26 11:29:21
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał:

    >[...] Ale po co mam je najpierw trzymać na kartach pamięci (znaczy najpierw
    >muszę kupić większe ergo droższe), po co mam czekać na transfer większych
    >plików, po co mam ładować większe do wołarki, żeby na końcu je zmniejszyć,
    >bo raz że spora część to "puste" piksele, a dwa - do niczego ta wielkość mi
    >nie jest potrzebna. Wyjaśnij mi to, ale wiesz, tak prosto, może być w
    >punktach.
    >[...]

    I takie rzeczy trzeba Ci tłumaczyć? Po to, żebyś kupił większą kartę, nowy
    komputer, przy okazji nowego Windowsa i Photoshopa aby Ci więcej pamięci
    obsłużyły. Zarobią producenci kart i komputerów, producenci oprogramowania,
    podwykonawcy jednych i drugich, firmy transportowe (bo przecież jakoś ten
    komputer od producenta do Ciebie musi przyjechać), firmy ubezpieczeniowe
    (bo przecież przesyłka musi być ubezpieczona), handlowcy swoją marżę wezmą,
    firmy recyklingowe (bo przecież starego komputera na śmietnik nie wolno Ci
    wyrzucić), państwo swój VAT ściągnie, od wszystkich którzy zarobili fiskus i
    ZUS też się o swoje upomną i tak wszystko szczęśliwie bedzie się kręcić. A
    przez takich, którzy tylko zastanawiają się po co im to i nie chcą kupować
    gospodarka zwalnia, bezrobocie rośnie i kryzys sie pogłębia!

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)