    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Date: Tue, 24 Feb 2009 22:39:14 +0100

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Marek Dyjor:

    > Nie ma czegoś takiego jak plastyka. Nie ma w ogóle takiego pojęcia. Ty
    > mówisz że plastyka do odwzorowanie mikroszczegółów, ktoś inny powie
    > że to kombinacja małej GO i miękkiego bokehu, jeszcze inny będzie
    > twierdził że plastyka to sposób odwzorowania kolorów. NIE MA TAKIEGO
    > POJĘCIA.

    plastyka to nie jest termin naukowy ciem... tylko takie pojecie wytrych.
    Opisujące całkokształt odwzorowania obrazu, subiektywne pojęcie.

    plastyki obrazu nei da sie opisać cyferkami. Ja ci pisze w czym ona siedzi
    prawdopodobnie i tyle, i że aparat z większą matrycą może dawać subiektwnei
    obraz który bezie odbierany jako obraz o lpeszej palstyce, podbnie jest też
    z aparatami FF w stosunku do APS-C czy 3/4.

    ty jesteś chyba technicznym trolem, prawda?