eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Dlaczego nienawidzę Orange
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 1. Data: 2013-06-15 12:33:03
    Temat: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: "Leszek" <l...@g...com>

    Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musiałem zadzwonić,
    aby się o tym dowiedzieć i nie otrzymałem pisemnego uzasadnienia, abym mógł
    skierować sprawę do UOKiK. W obu przypadkach problem leży po stronie Orange.
    Teraz czekam na odpowiedź już ponad tydzień i nic, chociaż obiecali
    rozpatrzyć w ciągu 7 dni. Zamiast tego przyszło do mnie około 20
    identycznych wiadomości z BOK-u, abym potwierdził swój adres e-mail.
    Potwierdziłem już ze 4 razy, a wiadomości dalej przychodzą.


  • 2. Data: 2013-06-15 12:53:17
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek" napisał:

    > Teraz czekam na odpowiedź już ponad tydzień i nic

    Popieraj dalej żabojadów, tylko nie wypłakuj się na grupach. Twój wybór.

    Pzdr


  • 3. Data: 2013-06-15 14:12:38
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Leszek" <l...@g...com> wrote:
    > Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musiałem
    > zadzwonić, aby się o tym dowiedzieć i nie otrzymałem pisemnego
    > uzasadnienia, abym mógł skierować sprawę do UOKiK. W obu przypadkach
    > problem leży po stronie Orange. Teraz czekam na odpowiedź już ponad
    > tydzień i nic, chociaż obiecali rozpatrzyć w ciągu 7 dni. Zamiast tego
    > przyszło do mnie około 20 identycznych wiadomości z BOK-u, abym
    > potwierdził swój adres e-mail. Potwierdziłem już ze 4 razy, a wiadomości dalej
    przychodzą.

    Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i
    dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność
    liczenia do 30 :-)


  • 4. Data: 2013-06-16 15:57:58
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    >> Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musiałem
    >> zadzwonić, aby się o tym dowiedzieć i nie otrzymałem pisemnego
    >> uzasadnienia, abym mógł skierować sprawę do UOKiK. W obu przypadkach
    >> problem leży po stronie Orange. Teraz czekam na odpowiedź już ponad
    >> tydzień i nic, chociaż obiecali rozpatrzyć w ciągu 7 dni. Zamiast tego
    >> przyszło do mnie około 20 identycznych wiadomości z BOK-u, abym
    >> potwierdził swój adres e-mail. Potwierdziłem już ze 4 razy, a wiadomości
    >> dalej przychodzą.
    >
    > Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i
    > dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność
    > liczenia do 30 :-)

    A trzeba ?


  • 5. Data: 2013-06-16 19:48:31
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>
    >
    >>> Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musiałem
    >>> zadzwonić, aby się o tym dowiedzieć i nie otrzymałem pisemnego
    >>> uzasadnienia, abym mógł skierować sprawę do UOKiK. W obu przypadkach
    >>> problem leży po stronie Orange. Teraz czekam na odpowiedź już ponad
    >>> tydzień i nic, chociaż obiecali rozpatrzyć w ciągu 7 dni. Zamiast tego
    >>> przyszło do mnie około 20 identycznych wiadomości z BOK-u, abym
    >>> potwierdził swój adres e-mail. Potwierdziłem już ze 4 razy, a
    >>> wiadomości >> dalej przychodzą.
    >>
    >> Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i
    >> dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność
    >> liczenia do 30 :-)
    >
    > A trzeba ?

    Formalnie nie: możesz paszczowo, pocztą elektryczną, faksiem,
    dalekopisem... Tyle że przy papierowej formie możesz mieć (nie każdy
    potrafi ;-) potwierdzenie odbioru wraz z datą. A ta data służy do dalszego
    odliczania do 30 ;-)


  • 6. Data: 2013-06-16 23:11:25
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Jun 2013 19:48:31 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
    > John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    >>> Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i
    >>> dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność
    >>> liczenia do 30 :-)
    >> A trzeba ?
    > Formalnie nie: możesz paszczowo, pocztą elektryczną, faksiem,
    > dalekopisem... Tyle że przy papierowej formie możesz mieć (nie każdy
    > potrafi ;-) potwierdzenie odbioru wraz z datą. A ta data służy do dalszego
    > odliczania do 30 ;-)

    Sa takie fajne faksy, co wydrukuja co wyslaly, i status transmisji, i
    date, i godzine ... i odliczanie rozpoczyna sie od piatku :-)

    Sa i potwierdzenia odbioru e-mail, choc mozna nie wysylac, sa i
    potwierdzenia z BOK. Ale to w niczym nie zabezpiecza przed
    "nie stwierdzilismy podstaw do reklamacji".

    J.

    P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing
    pokazuje 120 minutowa rozmowe. Rozmowa taka wykluczona, ale
    nierozlaczenie sie - prawdopodobne. Tylko ze rejestr telefonu odbiorcy
    nie pokazuje nic takiego. W poczcie glosowej polaczenie z grubsza
    pasujace jest - ale poczta rozlacza po minucie.
    No w odpowiedzi na reklaacje t-mobile swego bledu co prawda nie
    uznalo, ale "z uwagi na pierwszy raz reklamowania takiego zdarzenia,
    kasujemy oplate za te rozmowe".
    Ech, w sumie bylem z nich zadowolony, szkoda bedzie sie rozstawac, ale
    to nju mi pasuje bardzo :-)



  • 7. Data: 2013-06-16 23:30:10
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ech, w sumie bylem z nich zadowolony, szkoda bedzie sie rozstawac, ale
    > to nju mi pasuje bardzo :-)

    Dziś w nocy rodzinnej migracji etap pierwszy :-)


  • 8. Data: 2013-06-16 23:41:46
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Sun, 16 Jun 2013 19:48:31 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
    >> John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    >>>> Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i
    >>>> dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność
    >>>> liczenia do 30 :-)
    >>> A trzeba ?
    >> Formalnie nie: możesz paszczowo, pocztą elektryczną, faksiem,
    >> dalekopisem... Tyle że przy papierowej formie możesz mieć (nie każdy
    >> potrafi ;-) potwierdzenie odbioru wraz z datą. A ta data służy do dalszego
    >> odliczania do 30 ;-)
    >
    > Sa takie fajne faksy, co wydrukuja co wyslaly, i status transmisji, i
    > date, i godzine ... i odliczanie rozpoczyna sie od piatku :-)
    >
    > Sa i potwierdzenia odbioru e-mail, choc mozna nie wysylac, sa i
    > potwierdzenia z BOK. Ale to w niczym nie zabezpiecza przed
    > "nie stwierdzilismy podstaw do reklamacji".
    >

    Ale tu nie chodzi o "niestwierdzenie", a o brak odpowiedzi. I tu 30 dni
    jest pięknym rozwiązaniem ;-)
    oczywiście należy pamiętać o tym, co powinna zawierać reklamacja ;-)


  • 9. Data: 2013-06-17 00:11:44
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Jun 2013 23:41:46 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>> Formalnie nie: możesz paszczowo, pocztą elektryczną, faksiem,
    >>> dalekopisem... Tyle że przy papierowej formie możesz mieć (nie każdy
    >>> potrafi ;-) potwierdzenie odbioru wraz z datą. A ta data służy do dalszego
    >>> odliczania do 30 ;-)
    >> Sa takie fajne faksy, co wydrukuja co wyslaly, i status transmisji, i
    >> date, i godzine ... i odliczanie rozpoczyna sie od piatku :-)
    >> Sa i potwierdzenia odbioru e-mail, choc mozna nie wysylac, sa i
    >> potwierdzenia z BOK. Ale to w niczym nie zabezpiecza przed
    >> "nie stwierdzilismy podstaw do reklamacji".
    >>
    > Ale tu nie chodzi o "niestwierdzenie", a o brak odpowiedzi. I tu 30 dni
    > jest pięknym rozwiązaniem ;-)

    Rownie dobrze mozna liczyc od daty z faksu jak od pocztowego
    potwierdzenia odbioru.

    Ale koledze przeciez odpowiedzieli w terminie.
    Na pierwsza reklamacje.
    A powtornej reklamacji ustawa nie przewiduje i moze pan nam naskoczyc
    :-)

    J.


  • 10. Data: 2013-06-17 01:17:49
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    >
    > Rownie dobrze mozna liczyc od daty z faksu jak od pocztowego
    > potwierdzenia odbioru.

    Próbuj :-)

    >
    > Ale koledze przeciez odpowiedzieli w terminie.
    > Na pierwsza reklamacje.
    > A powtornej reklamacji ustawa nie przewiduje i moze pan nam naskoczyc
    > :-)
    >

    ja akurat widzę, że ni i że "musiał dzwonić", ale może czytamy różne teksty
    źródłowe ;-)

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: