-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
User-Agent: NewsTap/4.0.1 (iPad)
From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Mime-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: Sun, 16 Jun 2013 23:41:46 +0200
Subject: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
References: <kphgfl$qd8$1@mx1.internetia.pl>
<51bc5a36$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<kpkgrv$e8l$1@mx1.internetia.pl>
<51bdfa6d$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>
<jaajsaitukt3$.1rxfkij7lbovu.dlg@40tude.net>
Lines: 23
Message-ID: <51be311a$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 37.31.111.51.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
X-Trace: 1371418906 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1452 37.31.111.51:61826
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046741
[ ukryj nagłówki ]"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> Dnia Sun, 16 Jun 2013 19:48:31 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
>> John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
>>>> Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i
>>>> dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność
>>>> liczenia do 30 :-)
>>> A trzeba ?
>> Formalnie nie: możesz paszczowo, pocztą elektryczną, faksiem,
>> dalekopisem... Tyle że przy papierowej formie możesz mieć (nie każdy
>> potrafi ;-) potwierdzenie odbioru wraz z datą. A ta data służy do dalszego
>> odliczania do 30 ;-)
>
> Sa takie fajne faksy, co wydrukuja co wyslaly, i status transmisji, i
> date, i godzine ... i odliczanie rozpoczyna sie od piatku :-)
>
> Sa i potwierdzenia odbioru e-mail, choc mozna nie wysylac, sa i
> potwierdzenia z BOK. Ale to w niczym nie zabezpiecza przed
> "nie stwierdzilismy podstaw do reklamacji".
>
Ale tu nie chodzi o "niestwierdzenie", a o brak odpowiedzi. I tu 30 dni
jest pięknym rozwiązaniem ;-)
oczywiście należy pamiętać o tym, co powinna zawierać reklamacja ;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.13 00:11 J.F.
- 17.06.13 01:17 Maciej Bebenek
- 17.06.13 12:20 J.F
- 17.06.13 14:33 Maciej Bebenek
- 17.06.13 18:04 John Kołalsky
- 17.06.13 18:22 J.F
- 15.06.13 12:53 Kamil
- 17.06.13 19:08 John Kołalsky
- 17.06.13 22:54 Maciej Bebenek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz