eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDlaczego nienawidzę OrangeRe: Dlaczego nienawidzę Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kphgfl$qd8$1@mx1.internetia.pl>
    <51bc5a36$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <kpkgrv$e8l$1@mx1.internetia.pl>
    <51bdfa6d$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 16 Jun 2013 23:11:25 +0200
    Message-ID: <jaajsaitukt3$.1rxfkij7lbovu.dlg@40tude.net>
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1371417079 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1463 82.143.187.50:64300
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046736
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 16 Jun 2013 19:48:31 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
    > John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    >>> Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i
    >>> dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność
    >>> liczenia do 30 :-)
    >> A trzeba ?
    > Formalnie nie: możesz paszczowo, pocztą elektryczną, faksiem,
    > dalekopisem... Tyle że przy papierowej formie możesz mieć (nie każdy
    > potrafi ;-) potwierdzenie odbioru wraz z datą. A ta data służy do dalszego
    > odliczania do 30 ;-)

    Sa takie fajne faksy, co wydrukuja co wyslaly, i status transmisji, i
    date, i godzine ... i odliczanie rozpoczyna sie od piatku :-)

    Sa i potwierdzenia odbioru e-mail, choc mozna nie wysylac, sa i
    potwierdzenia z BOK. Ale to w niczym nie zabezpiecza przed
    "nie stwierdzilismy podstaw do reklamacji".

    J.

    P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing
    pokazuje 120 minutowa rozmowe. Rozmowa taka wykluczona, ale
    nierozlaczenie sie - prawdopodobne. Tylko ze rejestr telefonu odbiorcy
    nie pokazuje nic takiego. W poczcie glosowej polaczenie z grubsza
    pasujace jest - ale poczta rozlacza po minucie.
    No w odpowiedzi na reklaacje t-mobile swego bledu co prawda nie
    uznalo, ale "z uwagi na pierwszy raz reklamowania takiego zdarzenia,
    kasujemy oplate za te rozmowe".
    Ech, w sumie bylem z nich zadowolony, szkoda bedzie sie rozstawac, ale
    to nju mi pasuje bardzo :-)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: