  • Data: 2013-06-15 12:33:03
    Temat: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: "Leszek" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musiałem zadzwonić,
    aby się o tym dowiedzieć i nie otrzymałem pisemnego uzasadnienia, abym mógł
    skierować sprawę do UOKiK. W obu przypadkach problem leży po stronie Orange.
    Teraz czekam na odpowiedź już ponad tydzień i nic, chociaż obiecali
    rozpatrzyć w ciągu 7 dni. Zamiast tego przyszło do mnie około 20
    identycznych wiadomości z BOK-u, abym potwierdził swój adres e-mail.
    Potwierdziłem już ze 4 razy, a wiadomości dalej przychodzą.