  • 11. Data: 2016-08-15 19:45:04
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > E klasa Mercedesa?

    A da się uprościć i napisać pneumatyczne > wielowahaczowe > mcperson,
    czy nie będzie to prawda?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2016-08-16 00:24:43
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 sierpnia 2016 19:45:06 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:

    > A da się uprościć i napisać pneumatyczne > wielowahaczowe > mcperson,
    > czy nie będzie to prawda?

    da się :). Ale, jeżeli przyjeżdżam 15 letnią Omegą(co prawda w nienagannym stanie
    technicznym), to oczekuję czegoś więcej od auta z segmentu E. Skoda miała pecha, bo
    tego samego dnia jechałem właśnie na pneumatycznym zawieszeniu i tam mi kopara opadła
    :). A wcześniej min. E klasa.
    Ale skoro 15 letnia Omega nie odstaje komfortem zawieszenia(bo ogólny komfort to już
    inna półka - lepsze plastiki, więcej miejsca z tyłu, chociaż przednie fotele gorsze w
    Skodzie), to coś chyba z tą Skodą nie teges? Auto ogólnie przyjemne, ale po
    przejażdżce skreśliłem z listy następnego auta. Jak fundusze pozwolą, to E klasa, jak
    braknie, to może 300C? Ale tym muszę się przejechać, bo wnętrze wygląda okrutnie na
    zdjęciach...

  • 13. Data: 2016-08-16 17:56:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16.08.2016 o 00:24, Przemyslaw P. pisze:

    > da się :). Ale, jeżeli przyjeżdżam 15 letnią Omegą(co prawda w nienagannym stanie
    technicznym),
    >to oczekuję czegoś więcej od auta z segmentu E.

    To po co pojechałeś do Skody?
    Przecież oni nic w tej klasie nie mają.

    Superb to auto klasy D, podobnie jak Octavia klasy C.
    Duży i długi bagażnik nie winduje auta do klasy wyżej, nawet jeśli
    marketing producenta chciałby inaczej.
    Liczy się wnętrze i nic ponad to.

  • 14. Data: 2016-08-16 21:00:07
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 16 Aug 2016 17:56:09 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Liczy się wnętrze i nic ponad to.

    No to w Superbie tego wnętrza jest dużo, nawet bardzo dużo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 15. Data: 2016-08-16 21:47:59
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > tego samego dnia jechałem właśnie na pneumatycznym zawieszeniu i tam mi kopara
    opadła :)

    A kto robi seryjne pneumatyczne zawieszenie? Bo ja tylko francuzy
    kojarzę, ale w C5 zdaje się z tego wycofali.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2016-08-16 21:59:23
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 sierpnia 2016 21:48:01 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > A kto robi seryjne pneumatyczne zawieszenie? Bo ja tylko francuzy
    > kojarzę, ale w C5 zdaje się z tego wycofali.

    Jeep Grand Cherokee :). Ale to poza konkursem było, tak dla zaspokojenia ciekawości.

  • 17. Data: 2016-08-16 22:01:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.08.2016 o 21:47, Mateusz Bogusz pisze:

    > A kto robi seryjne pneumatyczne zawieszenie? Bo ja tylko francuzy
    > kojarzę, ale w C5 zdaje się z tego wycofali.

    Citroen miał/ma hydropneumatyczne, pneumatyczne ma np. Range Rover.

    --
    Czarek

  • 18. Data: 2016-08-16 22:30:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16.08.2016 o 21:00, j...@i...pl pisze:

    > No to w Superbie tego wnętrza jest dużo, nawet bardzo dużo.

    Z rozstawem osi 2761 to jest nieco więcej niż w klasie C.
    Na D to już tak sobie, o E to w ogóle szkoda gadać.

  • 19. Data: 2016-08-16 22:46:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > No to w Superbie tego wnętrza jest dużo, nawet bardzo dużo.

    >Z rozstawem osi 2761 to jest nieco więcej niż w klasie C.
    >Na D to już tak sobie, o E to w ogóle szkoda gadać.

    Korekta - w III gen jest to już 2803, niektóre źródła podają nawet 2840.
    Czyli już przyzwoicie jak na klasę D, bo Mercedes C ma mniej więcej
    podobnie, ale np. Mondeo już więcej.

    Oczywiście auta klasy E mają DUŻO więcej cm - ot tak 10, 15 cm więcej.....

  • 20. Data: 2016-08-17 06:15:56
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 01:22:53 UTC+2 użytkownik Scobowski napisał:

    > Założenia: duży, rodzinny, wolnossący, benzynowy ;-) Van juz

    a jaaki był silnik wolnossący? Pytam bo widze same turbiny na allegro

    uciu