eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Dlaczego nie superb?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 37

  • 21. Data: 2016-08-17 08:50:39
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2016-08-17 o 06:15, uciu pisze:
    > W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 01:22:53 UTC+2 użytkownik Scobowski napisał:
    >
    >> Założenia: duży, rodzinny, wolnossący, benzynowy ;-) Van juz
    >
    > a jaaki był silnik wolnossący? Pytam bo widze same turbiny na allegro
    >
    > uciu
    >
    W Superb II to chyba tylko 3.6 V6.


  • 22. Data: 2016-08-17 15:11:06
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: "abn140" <a...@g...com>


    >Jeep Grand Cherokee :). Ale to poza konkursem było, tak dla zaspokojenia
    >ciekawości.
    to on jest taki komfortowy? na pneumatyce?
    z jakiego roku?



  • 23. Data: 2016-08-17 18:10:27
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Komfortem bije Skodę na głowę. No, ale to inne zawieszenie, do tego wielkie opony,
    jak to w terenowym czy Suvie. Auto było nowe, 2015 rocznik, z pneumatyką zawieszenia,
    8 biegów w automacie i 250KM Dieslem. Jechało super, skrzynia pracowała tak, ze
    musiałem patrzeć na wyświetlacz, żeby wiedzieć na jakim biegu jadę. Niestety kosztuje
    tyle co 3 Skody, więc wróciłem do rzeczywistości z Matrixa :)


  • 24. Data: 2016-08-17 18:32:10
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2016 o 22:01 Czarek <c...@n...fm> pisze:


    > Citroen miał/ma hydropneumatyczne, pneumatyczne ma np. Range Rover.


    Ma/miał też pneumatyczny tył w C4GP.
    Mam to wiem :-)

    TG


  • 25. Data: 2016-08-18 00:10:23
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 17.08.2016 o 08:50, kosmos pisze:
    > W dniu 2016-08-17 o 06:15, uciu pisze:
    >> W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 01:22:53 UTC+2 użytkownik Scobowski
    >> napisał:
    >>
    >>> Założenia: duży, rodzinny, wolnossący, benzynowy ;-) Van juz
    >>
    >> a jaaki był silnik wolnossący? Pytam bo widze same turbiny na allegro
    >>
    >> uciu
    >>
    > W Superb II to chyba tylko 3.6 V6.
    i szkoda, że w poprzek - ale to imo rozsądny wybór ;-)


  • 26. Data: 2016-08-18 00:23:13
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 16.08.2016 o 22:46, Cavallino pisze:

    > Oczywiście auta klasy E mają DUŻO więcej cm - ot tak 10, 15 cm więcej.....
    >
    Nie pierdziulcie obywatelu, tylko sie wypowiedzcie w temacie ;-)
    Czy superb II generacji to godne zaufania, dośc duże auto ?
    Nie pytałem o mercedesa ani o mondeo ;-)
    Jakbym chciał samochód z pneumatyką, szukałbym w220/221 albo c5.


  • 27. Data: 2016-08-18 16:16:51
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18.08.2016 o 00:23, Scobowski pisze:
    > W dniu 16.08.2016 o 22:46, Cavallino pisze:
    >
    >> Oczywiście auta klasy E mają DUŻO więcej cm - ot tak 10, 15 cm
    >> więcej.....
    >>
    > Nie pierdziulcie obywatelu, tylko sie wypowiedzcie w temacie ;-)
    > Czy superb II generacji to godne zaufania, dośc duże auto ?

    Jeśli ma 10,15 cm mniej niż inne auta w klasie (E), więc jest sporo
    mniejsze, a kosztuje niewiele mniej - no to już chyba wiesz dlaczego nie.

    Z kolei od bezpośredniej konkurencji, czyli klasy D, jest już droższe -
    więc też nie.

    Chyba że chcesz być walony w rogi przez marketing i dać sobie sprzedać
    auto z niższej klasy w cenie auta z klasy wyższej, wmawiając sobie że
    kupiłeś taniej auto z tejże wyższej klasy....


  • 28. Data: 2016-08-18 23:14:05
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ma/miał też pneumatyczny tył w C4GP.
    > Mam to wiem :-)

    A wady pneumatyka? Jak z trwałością / ewentualne koszty?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz


  • 29. Data: 2016-08-24 12:19:15
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-08-18 o 23:14, Mateusz Bogusz pisze:
    >> Ma/miał też pneumatyczny tył w C4GP.
    >> Mam to wiem :-)
    >
    > A wady pneumatyka? Jak z trwałością / ewentualne koszty?
    >
    Hydro w Cytrynie jest bardzo ale to bardzo trwałe. Mam C5 2005r. z HA3 i
    mimo 250kkm na blacie ma seryjne sfery. A komfortem wygrywa z nie jednym
    nowym autem wyższej klasy które jest kilka razy droższe...


  • 30. Data: 2016-08-24 19:16:55
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2016 o 12:19 Kamil 'Model'
    <k...@g...pl> pisze:


    >> A wady pneumatyka? Jak z trwałością / ewentualne koszty?
    >>
    > Hydro w Cytrynie jest bardzo ale to bardzo trwałe. Mam C5 2005r. z HA3 i
    > mimo 250kkm na blacie ma seryjne sfery. A komfortem wygrywa z nie jednym
    > nowym autem wyższej klasy które jest kilka razy droższe...

    W C4GP co około 120kkm poduchy do wymiany (800PLN komplet) - guma parcieje
    i przepuszcza.

    TG

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: