  • 1. Data: 2016-08-11 12:14:23
    Temat: Passat traci moc...
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    Coś mi się chyba dzieje bo czasami na chwilę auto jakby trci moc, po 30
    sekundach wszystko wraca do normy.
    Szukam sobie w necie przyczyn i
    http://vwszrot.pl
    Kurcze strach jechać do serwisu :)

  • 2. Data: 2016-08-11 12:53:40
    Temat: Re: Passat traci moc...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jawi pisze tak:

    > Coś mi się chyba dzieje bo czasami na chwilę auto jakby trci moc,
    > po 30 sekundach wszystko wraca do normy.
    > Szukam sobie w necie przyczyn i
    > http://vwszrot.pl
    > Kurcze strach jechać do serwisu :)

    No cóż niezniszczalnych samochodów, takich jak np golf 2 już się nie
    produkuje ;)

    Nawet w Toyotach Avensis pękają półosie.

    Weźmy wspomaganie kierownicy, chyba druga najbardziej uciążliwa naprawa
    po sprzęgle. W golfie się nie psuje. Bo go wcale tam nie ma ;)

    A np w passacie B5 i B5.5 z wielowahaczowym zawieszeniem, zgaśnięcie
    silnika grozi zaliczeniem chodnika albo rowu bo trzeba mieć siłe
    Pudziana żeby odbić kierownica. Poroniony pomysł cztery wahacze na
    stronę.

    Weźmy Fiata rocznik 2015. Od nowości nie wchodzi wsteczny i wyskakuje z
    ogromnym uderzeniem. Przechodnie się kulą ze to zamach. Po kilku tys km
    ropa kapie na silnik i śmierdzi w kabinie. Po kilkunastu tys km ułamuje
    się od wibracji wspornik zbiorniczka płynu chłodzącego. lol

    Lepiej to już było ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-08-11 20:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > ropa kapie na silnik i śmierdzi w kabinie. Po kilkunastu tys km ułamuje
    > się od wibracji wspornik zbiorniczka płynu chłodzącego. lol

    I klienci nie zwracaja takich bubli?
    bo to rzeczywiście zakrawa na jakies zarty...