  • 31. Data: 2016-08-24 20:36:10
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >W C4GP co około 120kkm poduchy do wymiany (800PLN komplet) - guma parcieje
    >i przepuszcza.

    Guma parcieje w tempie poruszania się samochodu?

  • 32. Data: 2016-08-24 20:50:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2016 o 20:36 Ghost <n...@d...pl> pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    > Guma parcieje w tempie poruszania się samochodu?

    ???

    TG

  • 33. Data: 2016-08-24 22:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > ???

    Zapewne to była sugestia ze guma parcieje w funkcji czasu a nie w funkcji
    kilometrów.

  • 34. Data: 2016-08-25 06:27:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2016 o 22:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Zapewne to była sugestia ze guma parcieje w funkcji czasu a nie w funkcji
    > kilometrów.

    Raczej to nie to - guma pracuje i w niektórych miejscach się przeciera.

    TG

  • 35. Data: 2016-08-25 08:20:07
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    pisze:

    > Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    >Raczej to nie to - guma pracuje i w niektórych miejscach się przeciera.

    Czyli nie parcieje.

  • 36. Data: 2016-08-25 18:22:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2016 o 08:20 Ghost <n...@d...pl> pisze:

    > Czyli nie parcieje.

    Na forum cytryny ludzie piszą, że wytrzymuje 3 lata lub 120kkm.
    U mnie akurat tak się składa, że robię te 120kkm w 3 lata i nie mogę tego
    zweryfikować.
    Ale znam dwie inne cytryny, które mają już ponad 6 lat, przebiegi w
    okolicach 40-80kkm i gumy oryginalne.
    Tak czy siak to element eksploatacyjny, który podlega zużyciu i należy się
    liczyć z kosztami jego wymiany.

    TG

  • 37. Data: 2016-09-01 01:39:51
    Od: Scobowski <s...@t...pl>