-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego nie dzia3a jazda na zamek? - moje wnioski
Date: Fri, 22 Oct 2010 11:28:47 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4cc0b6a1$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<n...@4...com>
<s...@k...sail-ho.pl>
<i9rkpr$gpp$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089073211119.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1287739956 12492 89.73.211.119 (22 Oct 2010 09:32:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Oct 2010 09:32:36 +0000 (UTC)
X-User: przemek_ryk
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319847
[ ukryj nagłówki ]On 2010-10-22, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Tak, że przed zwężeniem co trzeci kierowca usiłuje wyprzedzić
>> kogo się
>> da i na koniec ryje się zajeżdżając drogę i psując płynność
>> ruchu?
>
> Alez skad - obie strony doskonale wiedza jak to powinno wygladac i
> faktycznie jada "na zamek".
I to jest ta "subtelna" różnica.
>> Dopóki składanie się na jeden pas nie będzie przebiegało płynnie
>> dopóty
>> nie będzie sprawnie działającego zamka. A płynnie da się tylko
>> wtedy,
>> kiedy oba pasy w tym miejscu jadą z tą samą prędkością.
>
> No i spojrz co wielokrotnie wczesniej pisalem:
> -czesto waskie gardlo lezy za zwezeniem i wtedy plynnosc i tak jest
> bez znaczenia.
> -jesli jednak mamy tylko zwezenie - trzeba sie przymierzac
> wczesniej a nie "tuz".
>
> Tak czy inaczej - predkosc sie dostosowuje na ostatnim kawalku bez
> wiekszych problemow.
Tak jak napisałeś w poprzednim zdaniu: wcześniej.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.10 11:41 Bydlę
- 22.10.10 13:22 Axel
- 22.10.10 14:58 shaman
- 22.10.10 15:36 MichałG
- 22.10.10 15:40 MichałG
- 22.10.10 15:52 J.F.
- 22.10.10 16:29 J.F.
- 22.10.10 16:44 J.F.
- 22.10.10 18:50 BrunoJ
- 22.10.10 19:19 Mario
- 25.10.10 12:36 shaman
- 25.10.10 13:32 J.F.
- 26.10.10 11:23 shaman
- 27.10.10 08:12 Rafal Ciesielski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=