  • Data: 2011-01-16 19:57:58
    Temat: Re: Dlaczego narzekają na Sony Alpha A... ?
    Od: Przemolo <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-16 20:22, waldek pisze:
    > Jeśli bym Ci doradzał to na początek kup aparat z kitem 18-55 z testów
    > wynika że jest on lepszy od poprzednika, ewentualnie dokup soczewki aby
    > pobawić się w makro (tak miałem przez rok dopuki nie kupiłem obiektywu
    > macro, zresztą mam te soczewki chyba jeszcze gdzieś)
    > (Jeśli chcesz więcej porad to proszę na priwa bo nie chce mi się więcej
    > pisać)

    Dziękuję za uwagi :) Aparat z tym kitem czy bez jest w podobnej cenie,
    więc raczej tak zrobię, a może potem kiedyś też pomyślę nad jakimś
    uniwersalnym 18-200, który wydaje mi się, wystarczy amatorowi :)

    Mam jeszcze do Was pytanie z innej bajki - wszędzie wszyscy polecają
    zdecydowanie bardziej alphę a450/500 zamiast 380/390. Czy funkcjonalnie
    taka a500 różni się czymś istotnym od a390? (pomijam matrycę, bo to
    chyba największa różnica). Pytam zastanawiając się czy nie lepiej
    amatorowi kupić jednak a390 (tańsza min, o 400zł od a500) i ew.
    zaoszczędzoną kwotę zostawić na jakiś lepszy obiektyw?