  • Data: 2011-01-24 06:29:17
    Temat: Re: Dlaczego narzekaj? na Sony Alpha A... ?
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-24 01:44, dominik pisze:

> [...]
    asp ) i

    > To jeszcze inne rozwiązanie, bo tam lustro miało chyba za zadanie zrobić
    > wizjer optyczny. Tutaj to troszkę inna kwestia, bo podgląd jest z matrycy,
    > a lustro jest tylko po to by był fazowy AF.

    Fakt, masz rację - głównym celem był wizjer optyczny (obok możliwości
    podglądu na ekraniku LCD - podobnie jak w typowych kompaktach
    cyfrowych). Jak był w tych aparatach zrealizowany AF - nie wiem. Bardzo
    parwdopodobne, ze tak jak w kompaktach - przy tak małych rozmiarach
    matrycy i związanym z tym małym polu krycia obiektywu zrealizowanie AF
    fazowego mogło być dość trudne.

    > Zresztą nie kłócę się o pierwszeństwo w jakiejś katogorii bo to wyznacznik
    > żaden. Chodzi o realne wdrożenie do produkcji konstrukcji, która istotnie
    > jest inna od dotychczasowych. Dodałbym jeszcze chętnie "systemowych"
    > dlatego, że w kompaktach i hybrydach dziwne rzeczy się działy, a wszystko
    > to przeminęło jakoś tak bez najmniejszego nawet śladu.

    Jak widać nieruchome lustro może służyć do różnych celów:-)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)