-
31. Data: 2009-03-03 17:21:21
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:goh2gv$865$1@news.wp.pl...
> Myslalem o blokadzie walu juz wczesniej ale nie zrobilem tego.
to nie myśl tylko działaj, tylko żebyś nie odkręcał tak jak ja na początku
nie w te strone:) blokada trzyma gwint gorzej:) całe szczeście w ściągaczu
pozdrawiam
rafał
450exc
-
32. Data: 2009-03-03 18:53:08
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2009-03-02 18:24:47 +0100, "Karambol" <m...@w...pl> said:
> Wrzucenie biegu i zablkowanie kola hamucem nic nie daje, tam jest takie
> przelozenie, ze krecisz i kolem na biegu i calym motocyklem.
I tak w miejscu przechodzi przez kompresję??? Nieźle.
> Juz tego probowalem.
Tak się głupio może spytam - na piątce też?
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
33. Data: 2009-03-03 20:41:17
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
news:gojuak$enn$1@inews.gazeta.pl...
> On 2009-03-02 18:24:47 +0100, "Karambol" said:
>
>> Wrzucenie biegu i zablkowanie kola hamucem nic nie daje, tam jest takie
>> przelozenie, ze krecisz i kolem na biegu i calym motocyklem.
>
> I tak w miejscu przechodzi przez kompresję??? Nieźle.
"Z wykręconymi świecami jeszcze nikt nie kłamał."
Że tak sobie sparafrazuję.
>> Juz tego probowalem.
>
> Tak się głupio może spytam - na piątce też?
>
Bo Karambol uparciuszek i nie chce udarowego klucza użyć.
--
Jasio
vfr vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
-
34. Data: 2009-03-03 20:44:53
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Karambol" <m...@w...pl>
> I tak w miejscu przechodzi przez kompresję??? Nieźle.
Przechodzi przez kompresje z zadziwiajaca latwoscia.
>> Juz tego probowalem.
>
> Tak się głupio może spytam - na piątce też?
W kazdy mozliwy sposob.
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
-
35. Data: 2009-03-03 20:47:40
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Karambol" <m...@w...pl>
> Bo Karambol uparciuszek i nie chce udarowego klucza użyć.
Przeciez nie mowilem nigdzie, ze nie chce?
Jak tylko bede mial czas, laduje moto na busa i jade do pnelmatycznego
klucza.
Po prostu wszelkie konwencjonalne metody nie daly nic wiec zostaje tylko
ciezka altyleria:)
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
-
36. Data: 2009-03-03 20:48:44
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Karambol" <m...@w...pl>
>
> to nie myśl tylko działaj, tylko żebyś nie odkręcał tak jak ja na początku
> nie w te strone:) blokada trzyma gwint gorzej:) całe szczeście w ściągaczu
Na szczescie ja na poczatku sprawdzilem w ktora strone krecic:)
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
-
37. Data: 2009-03-03 21:43:28
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gok532$bp0$1@news.wp.pl...
> Na szczescie ja na poczatku sprawdzilem w ktora strone krecic:)
no wiesz jak to jest niby się sprawdza w którą kręcic a pifko kręci beret w
drugą i gwinty lecą:) ale jak to mówią swoje to krece ile chce:)
pozdrawiam
Rafał
450exc
-
38. Data: 2009-03-04 07:22:26
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Tomek W" <w...@w...pl>
.
>
> Po prostu wszelkie konwencjonalne metody nie daly nic wiec zostaje tylko
> ciezka altyleria:)
A z kluczem nasadowym i przypie....ic mlotkiem, wtedy jest duzo momentu :-),
o czywiscie klucz musi byc odporny na takie uderzenia. Juz w niejednym
KTM-ie tak to odkreciłem. Wazne jest zebys dokładnie wiedzil czy gwint jest
prawy czy lewy.
pozdrawiam
Tomek W
Hard Enduro/motocross
-
39. Data: 2009-03-04 15:54:31
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Karambol" <m...@w...pl>
Użytkownik "Tomek W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gol9uo$c5j$1@news.onet.pl...
> .
>>
>> Po prostu wszelkie konwencjonalne metody nie daly nic wiec zostaje tylko
>> ciezka altyleria:)
>
> A z kluczem nasadowym i przypie....ic mlotkiem, wtedy jest duzo momentu
> :-), o czywiscie klucz musi byc odporny na takie uderzenia. Juz w
> niejednym KTM-ie tak to odkreciłem. Wazne jest zebys dokładnie wiedzil czy
> gwint jest prawy czy lewy.
Nie da rady, obrocisz walem w ten sposob, wlasnie dlatego potrzebny jest ten
specjalny klucz do blokowania kola zamachowego - takej kontry.
A gwint to jest lewy Panie...
:)
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl
-
40. Data: 2009-03-04 22:30:11
Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gom879$kjo$1@news.wp.pl...
> Nie da rady, obrocisz walem w ten sposob, wlasnie dlatego potrzebny jest
> ten specjalny klucz do blokowania kola zamachowego - takej kontry.
a dlaczego nie chcesz skorzystać z blokady która jest czyli z tej śruby z
podkładką, ona na prawdę dobrze trzyma i ja z niej korzystałem i nie było
problemów.
pozdrawiam
rafał
450exc