eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-27 17:25:11
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2024 o 07:51, Cavallino pisze:

    > Nie mam żadnego.

    To dlaczego nazywasz ich głupkami i hejterami?

    > W Poznaniu.
    > A pozostaje jeszcze reszta kraju.

    Przyznasz że to trochę mało w porównaniu ze stacjami - zwlaszcza że na
    stacji ładujesz w kilka minut łącznie z płaceniem a płacenie dałoby się
    jeszcze udoskonalić jakby było trzeba?

    > Wystarczy.
    > 0,5 h więcej to nie jest powód, żebym koniecznie musiał zmienić auto.

    To kilkanaście minut czy jednak trzy razy dłużej? Nie zmieniaj. NIe
    oczekuj też po prostu że ktoś powinien zmienić, bo tobie odpowiada - to
    jemu ma odpowiadać.

    > W najprostszej linii do zwyczajowego celu mam 300, ale jeźdżę trochę
    > dalej ekspresówką.

    Ale już nie lubisz zapierdalać? ;)

    > Dla innych celów stoją.
    > Też są potrzebne.

    W sumie do czego, skoro DC lepsze?

    > Właśnie dla takich, którzy nie mają gniazdka w domu.

    Czemu? Mogą ładować na DC - szybciej i lepiej.

    > Ja też nie muszę.
    > Robi to za mnie nawigacja.

    A ja jadęgdzie chce, jak się LPG skończy to mam jeszcze PB na dwa razy
    tyle co ty. Lepie - no lepiej.

    > Bo:
    > 1. nie masz o tym pojęcia,

    Aha.

    > 2. mylisz widzimisie z potrzebami

    No tak - ty wiesz lepiej jakie są moje potrzeby:P

    > 3. trujesz o tym o chwilę na grupach

    To ty dzwonisz:P

    > To ostatnie to hejt.

    Wow - inne zdanie niż ty na grupach _dyskusyjnych_ to hejt:P

    > Ale że wszystko naraz?
    > No to ice też się nie sprawdzą.

    Jak nie jak tak? 10 litrów LPG na 100 to nie jest jakieś niesamowite
    osiągnięcie - niecałe 30 PLN. taniej niż w ładowarce, szybciej inż w
    ładowarce, wygodniej jak w ładowarce, dodatkowo masz 500+ km rezerwy.
    Bije elektryka pod każdym wzgędem:P

    > To tak jak ja.
    > A że wyprowadziłem się ze slumsów?

    Ale wiesz, że te slamsy są zykle droższe od domku poza miastem?

    > Też kiedyś zapracujesz, do tego czasu, zwiększ ilość czasu w pracy

    Mógłbym bez problemu wyprowadzić się do domku, Tylko po co - żeby dłużej
    do pracy i szkoły jeżdzić?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!