eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-29 14:29:16
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-05-2024 o 13:58, Mirek Ptak pisze:

    > Nie ma takiego obowiązku.

    Ale tego oczekujesz?

    > Nie widzę problemu z odliczeniem 100% od vanów i innych "ciężarówek",
    > natomiast po to są służbowe osobówki, żeby z nich pracownik korzystał

    Dla celów prywatnych?
    Zdecydowanie coś Ci się myli, one nie po to są.

    > szczerze nie znam żadnego takiego pracodawcy, który osobówki trzyma na
    > placu przed firmą - ale generalnie mało znam :)

    A ja znam, pracownikowi nie wolno zrobić nawet 1 km nie po drodze do
    klienta, kontrolowane jest to gps-em w aucie.
    Owszem, pod chatą może zaparkować, ale tylko wtedy gdy ma po drodze.
    W przeciwnym przypadku, do pracy jedzie i wraca własnym autem.

    I to nawet nie tyle wymogi pracodawcy, co również wynajmującego.

    > Nie musiałem i raczej musiał nie będę - ponad 26 lat w jednej firmie.

    Dlatego nie wiesz jak wyglądają realia.