eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-28 12:30:21
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie ciekawi taki temat (jestem obojętny wobec wojny poglądów) jak korozja
    elektryków.
    Skoro płynie prąd i są różne dziwne metale, to powinna być szybsza ;-)
    Np. od odbryzgów wody z solą w zimie.
    No ale trolejbusy są trwalsze od autobusów, już o tramwajach nie mówiąc.
    To może i elektryki będą kilkukrotnie trwalsze?
    Nie będą, bo fabryki by się musiały zamknąć :-((
    Do tego podłączając się do ładowania zostawisz ślad, jak wkładając kartę płatniczą,
    totalna inwigilacja.

    -----