eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-15 13:32:58
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aha. Czyli że w ogólności można i nie ma problemu. Tyle że będzie
    > drogo i niewygodnie.

    Tak, będzie tak samo jak w przypadku ice.

    > Ale czy tak będzie zawsze?

    Zapewne nie, prąd już mocno staniał przez ostatni rok.
    Jest nadzieja, że ceny na stacjach ładowania zaczną to oddawać i spadną
    do poziomu sprzed wojny.

    > Ja do "przysłowiowej" jeżdżę zwykle częściej niż raz w roku.

    Ja też.
    Ale jak pisałem, jako że i tak zatrzymuję się po drodze, to ładowania
    niewiele mi zmieniają.

    Ot, zamiast szukać na chybił trafił tanich stacji lpg, zatrzymuję się na
    stacji ładowania, o której wiem ile mnie będzie kosztować.

    Nawet łatwiej, dzięki aplikacjom, albo abonamentom, a czas zbliżony suma
    sumarum.
    I to mimo że nie mam odpowiedniego auta na takie podróże, gdybym miał,
    to byłoby dużo szybciej.

    > Mnie nawet nie przyszło do głowy zakładanie lpg w samochodzie.
    > Chba brak we mnie polskich cech narodowych. Ale inni Polacy dla
    > oszczędności zrobą wszystko. Dlatego tak masowo rzucili się na
    > zakup elektrycznych samochodów. Nawet gaz jest już passe.

    Nie zazdrość, to brzydka cecha.

    > Mnie zaś nie wydaje się, by problemy innych mnie nie dotyczyły.

    Zwłaszcza jeśli można wykorzystać w hejcie na nieznane....