  • Data: 2013-02-04 16:43:57
    Temat: Re: Dlaczego elektornicy nie lubią programować?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:keogi4$t2v$1@mx1.internetia.pl...

    > Ja algol poznawałem w liceum. Na PWr pisałem w Fortranie. I raczej sam
    > stukałem na kartach. Był dostęp do maszyn perforujących w pomieszczeniu
    > przy bibliotece.

    Dokładnie tak - też była sala, gdzie się na maszynach perforowało te karty
    smameu.

    > Ale co łączy? Grafiki?

    Łączy bitmapy.
    Warunkiem jest, że kolejna dołączana choć trochę zachodzi na zestaw do tej
    pory połączonych.
    Za jednym uruchomieniem łączy do 100 zrzutów z ekranu (oczywiście bez nie
    będących mapą brzegów).
    Mi tyle wystarczyło, ale jak trzeba to kolejne uruchomienie może dołączyć
    kolejne 99 zrzutów.
    Nie sprawdzałem, czy gdzieś nie przekraczam zasobów - najwięcej łączyłem 64
    mapki (8 x 8 zrzutów).
    Te mapy to skany. Każdy piksel ma prawie nie powtarzalny kolor.
    Na zdjęciach satelitarnych z Google maps też mi zadziałało.
    Dla bitmap wytworzonych sztucznie - jakiś plan miasta itp. mój program się
    nie nadaje.
    P.G.