  • 1. Data: 2011-02-07 10:45:52
    Temat: Dlaczego _czasami_warto wstać o 4:00?
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Oto dlaczego: http://www.tomaszworek.com/gallery-babia_gora_zima.h
    tml

    A tak na poważnie to proszę jak zwykle o opinie, czego brakuje, co
    można by zrobić lepiej, co jest beznadziejne itp. itd.

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 2. Data: 2011-02-07 11:07:38
    Temat: Re: Dlaczego czasami warto wstać o 4:00?
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

> [...]

    > A tak na poważnie to proszę jak zwykle o opinie, czego brakuje, co
    > można by zrobić lepiej, co jest beznadziejne itp. itd.

    Zdjęcia są przepiękne i im nic nie brakuje. Może to głupie na tej grupie ale ja
    już jestem w tym wieku, że nie staram się wszystkiego dokumentować. Nieraz w
    góry można iśc bez aparatu bo się więcej widzi i przeżyje. Chłoniesz każdą
    chwilę bo wiesz, że nic z niej nie zostanie.

  • 3. Data: 2011-02-07 11:19:23
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-02-07 12:07, Gil pisze:

    > Zdjęcia są przepiękne i im nic nie brakuje.

    Za małe są ;)

    > Może to głupie na tej grupie ale ja
    > już jestem w tym wieku, że nie staram się wszystkiego dokumentować. Nieraz w
    > góry można iśc bez aparatu bo się więcej widzi i przeżyje.

    Ja z tego powodu przestałem nosić lustrzankę. A z wypadów zostaje mi
    kilkanaście zdjęć strzelonych kompaktem.

    > Chłoniesz każdą
    > chwilę bo wiesz, że nic z niej nie zostanie.

    Oj tam, bez egzaltacji mi tu ;)

    --
    bans

  • 4. Data: 2011-02-07 11:33:22
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>

    Dzięki za przypomnienie Szczelinca i Błędnych Skał:-) Zdjęcia super.

  • 5. Data: 2011-02-07 12:22:38
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > A tak na poważnie to proszę jak zwykle o opinie, czego brakuje, co
    > można by zrobić lepiej, co jest beznadziejne itp. itd.

    Kiepskie, bardzo kiepskie. Sztuczne i przekombinowane. To białe za bardzo
    białe a to niebieskie na górze za bardzo na górze ;-)

  • 6. Data: 2011-02-07 15:44:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011 02:45:52 -0800 (PST), Tomasz Worek wrote:
> [...]
    >A tak na poważnie to proszę jak zwykle o opinie, czego brakuje, co
    >można by zrobić lepiej, co jest beznadziejne itp. itd.

    Nie pisze sie "get ap"

    No i nie mozna bylo wstac jak czlowiek o 10-tej, pojechac i zrobic
    podobne zdjecia ? :-)

    Albo pojechac dzien wczesniej do schroniska na nocleg, wypic
    flaszeczke albo dwie, od razu by sie optyka zmienila :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-02-07 16:09:21
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 7 Lut, 16:44, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie pisze sie "get ap"

    Literówka, miałem ja poprawić już wczoraj ale zapomniałem :P No i
    teraz się ze mnie śmieją :))

    > No i nie mozna bylo wstac jak czlowiek o 10-tej, pojechac i zrobic
    > podobne zdjecia ? :-)

    Oj ciężko by było zdążyć zrobic trasę przed zmrokiem, a poza tym
    liczyłem na ładny wschód słońca (taaaa.... niewiele z tego wyszło).

    > Albo pojechac dzien wczesniej do schroniska na nocleg, wypic
    > flaszeczke albo dwie, od razu by sie optyka zmienila :-)

    No tak, to nie byłoby złe :) Tylko, że wtedy bym pewnie zaspał :)

    T.

  • 8. Data: 2011-02-07 16:51:34
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-02-07 11:45, Tomasz Worek pisze:
> [...]
    >
    > A tak na poważnie to proszę jak zwykle o opinie, czego brakuje, co
    > można by zrobić lepiej, co jest beznadziejne itp. itd.

    ja mam pytanie z innej beczki - na jakim sofcie jest ta strona ?

    wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 9. Data: 2011-02-07 17:59:32
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

    Przyjemnie się to ogląda, ale jak dla mnie to 8 niemal identycznych
    zdjęć (podobny plan, niewiele się dzieje). Ja osobiście wybrałbym z
    tego jedno zdjęcie (np. nr 5), i zrobił galerię "Góry polskie" z
    wyborem najlepszych ujęć z kilku wycieczek, w różne rejony i w róznych
    porach roku. Wtedy by to miało jakąs moc, tak to trochę zbyt
    monotonnie jest.

  • 10. Data: 2011-02-07 18:21:39
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

> [...]
    >
    > A tak na poważnie to proszę jak zwykle o opinie, czego brakuje, co
    > można by zrobić lepiej, co jest beznadziejne itp. itd.

    Dla mnie świetne. Nic bym nie zmieniał ani poprawiał.

    Jakub
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu