eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego akumulatory to akurat 12V, 24V...?Re: Dlaczego akumulatory to akurat 12V, 24V...?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "waldek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dlaczego akumulatory to akurat 12V, 24V...?
    Date: Thu, 6 May 2010 16:16:20 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 10
    Message-ID: <hruivn$2aa$1@news.onet.pl>
    References: <hrs5ep$jsv$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-168-125.adsl.inetia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1273155383 2378 87.205.168.125 (6 May 2010 14:16:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 May 2010 14:16:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 100506-0, 2010-05-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:587984
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > A w samolotach sa aku 28V, czy akumulator jest "24V", a napiecie w
    > instalacji 28V - jak pradnica ruszy.
    >
    W samolotach są akumulatory (były 20 lat temu w SU, MIG, Iskra) kadmowo
    niklowe. Więc tam jedno ogniwo ma 1,2V. W stanie naładowanym voltomierz
    pokazywał 28V (bez podłączenia do instalacji samolotu)
    Pozdrawiam - Waldek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: