  • Data: 2016-03-01 19:12:33
    Temat: Re: Dlaczego FBI nie potrzebuje pomocy Googla
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-01 o 18:17, Pszemol pisze:
    > NIe bardzo - mam dużo prywatnych rzeczy na swoim iPhone
    > i nie chcę aby one ujrzały światło dzienne mimo że są w 100%
    > legalne. Po prostu nie mam potrzeby do ekshibicjonizmu :-)

    Jak ktoś zechce to te zdjęcia i tak dostanie. Pogódź się z tym.
    W taki czy inny sposób. Takie "zabezpieczenia" dają tylko fałszywą ułudę
    i usypiają czujność i logiczne myślenie. Najsłabszym ogniwem jest zawsze
    człowiek.

    > I myślę, że Apple nie powinno ułatwiać dostępu do moich danych.

    I tu jest pytanie czy dla dobra Ciebie i Twojej rodziny w ostatecznym
    rozrachunku to dobrze czy źle.
    Apple ma plan żeby ustawić tak zabezpieczenia aby na prawdę _nie dało_
    się do takiego telefonu dostać nawet służbom.
    Czy to dobrze czy źle? Historia oceni.