-
X-Received: by 10.140.109.181 with SMTP id l50mr204002qgf.3.1423946801243; Sat, 14
Feb 2015 12:46:41 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.109.181 with SMTP id l50mr204002qgf.3.1423946801243; Sat, 14
Feb 2015 12:46:41 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!hl2no11426400igb.0!news-out.google.com!c
1ni6qar.1!nntp.google.com!j7no603609qaq.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Sat, 14 Feb 2015 12:46:41 -0800 (PST)
In-Reply-To: <mbo7on$3f2$1@dont-email.me>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.89.188.11;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 85.89.188.11
References: <5...@g...com>
<e...@g...com>
<mbnum7$4g7$1@node2.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<mbo7on$3f2$1@dont-email.me>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
From: k...@g...com
Injection-Date: Sat, 14 Feb 2015 20:46:41 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34389
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 14 lutego 2015 20:31:09 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> k...@g...com wrote:
>
> > W dniu sobota, 14 lutego 2015 17:55:35 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
> >> W dniu 2015-02-14 o 17:26, k...@g...com pisze:
> >> > Coś mi mówi ze samochody masowo produkowane zawsze będą miały stalowe
karoserie.
> >>
> >> Zdaje się że niektóre francuzy mają błotniki z tworzywa. Raczej nie ze
> >> względów antykorozyjnych :)
> >>
> >>
> >> --
> >> P. Jankisz
> >> O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
> >> "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
> >> tylu idiotów" Stanisław Lem
> >
> > Na części zamienne błotniki z laminatu do Syren produkowało rzemiosło
>
> ale to miało związek z brakami na rynku a ręcznie wykonywane laminaty
> były dostępne w przeciwienstwie do stali
>
> --
> mst <at> gazeta <.> pl
> "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
> -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
Nieprawda. W tym samym czasie rzemiosło produkowało na części zamienne wiele
elementów stalowych do karoserii samochodów jakie jeździły w Polsce. Były stalowe
błotniki do Syren, Fiatów, Poloneza. Elementy konstrukcyjne takie jak podłużnice czy
mocowanie resoru do 126p produkowali. Poszycia drzwi, progi, pas przedni do 125 i
126. Nie spotkałem się tylko z nadkolami produkowanymi przez rzemiosło. Oczywiście
nie nadkolami z laminatu stanowiącymi elementy zabezpieczenia antykorozyjnego.
Laminatowe błotniki do Syreny były popularne bo ich montaż nie wymagał spawania,
oryginalne były przykręcane. Do tego dochodziła pełna antykorozyjność. Wadą było że
pękały przy każdej stłuczce i nie dawały się tanio naprawiać. Lakier nie trzymał się
tak dobrze jak na stalowych. To było rozwiązanie dla majsterkowiczów. W `warsztacie
blacharskim z reguły zakładali stalowe bo mieli mniej pracy przed lakierowaniem.
Plastikowe nie były tak równe jak stalowe.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.15 09:35 WM
- 15.02.15 11:35 Robert Wańkowski
- 15.02.15 14:35 Konrad Anikiel
- 15.02.15 14:36 WM
- 15.02.15 15:04 WM
- 15.02.15 15:09 masti
- 15.02.15 15:24 WM
- 15.02.15 15:35 masti
- 15.02.15 16:21 WM
- 15.02.15 16:28 masti
- 15.02.15 19:20 Konrad Anikiel
- 15.02.15 19:28 masti
- 15.02.15 19:46 Konrad Anikiel
- 15.02.15 19:54 J.F.
- 15.02.15 19:58 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)