-
Data: 2015-02-14 21:46:41
Temat: Re: Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu sobota, 14 lutego 2015 20:31:09 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> k...@g...com wrote:
>
> > W dniu sobota, 14 lutego 2015 17:55:35 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
> >> W dniu 2015-02-14 o 17:26, k...@g...com pisze:
> >> > Coś mi mówi ze samochody masowo produkowane zawsze będą miały stalowe
karoserie.
> >>
> >> Zdaje się że niektóre francuzy mają błotniki z tworzywa. Raczej nie ze
> >> względów antykorozyjnych :)
> >>
> >>
> >> --
> >> P. Jankisz
> >> O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
> >> "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
> >> tylu idiotów" Stanisław Lem
> >
> > Na części zamienne błotniki z laminatu do Syren produkowało rzemiosło
>
> ale to miało związek z brakami na rynku a ręcznie wykonywane laminaty
> były dostępne w przeciwienstwie do stali
>
> --
> mst <at> gazeta <.> pl
> "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
> -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
Nieprawda. W tym samym czasie rzemiosło produkowało na części zamienne wiele
elementów stalowych do karoserii samochodów jakie jeździły w Polsce. Były stalowe
błotniki do Syren, Fiatów, Poloneza. Elementy konstrukcyjne takie jak podłużnice czy
mocowanie resoru do 126p produkowali. Poszycia drzwi, progi, pas przedni do 125 i
126. Nie spotkałem się tylko z nadkolami produkowanymi przez rzemiosło. Oczywiście
nie nadkolami z laminatu stanowiącymi elementy zabezpieczenia antykorozyjnego.
Laminatowe błotniki do Syreny były popularne bo ich montaż nie wymagał spawania,
oryginalne były przykręcane. Do tego dochodziła pełna antykorozyjność. Wadą było że
pękały przy każdej stłuczce i nie dawały się tanio naprawiać. Lakier nie trzymał się
tak dobrze jak na stalowych. To było rozwiązanie dla majsterkowiczów. W `warsztacie
blacharskim z reguły zakładali stalowe bo mieli mniej pracy przed lakierowaniem.
Plastikowe nie były tak równe jak stalowe.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.15 09:35 WM
- 15.02.15 11:35 Robert Wańkowski
- 15.02.15 14:35 Konrad Anikiel
- 15.02.15 14:36 WM
- 15.02.15 15:04 WM
- 15.02.15 15:09 masti
- 15.02.15 15:24 WM
- 15.02.15 15:35 masti
- 15.02.15 16:21 WM
- 15.02.15 16:28 masti
- 15.02.15 19:20 Konrad Anikiel
- 15.02.15 19:28 masti
- 15.02.15 19:46 Konrad Anikiel
- 15.02.15 19:54 J.F.
- 15.02.15 19:58 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=