eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla zwolenników szybkości ...Re: Dla zwolenników szybkości ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: The_EaGle <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dla zwolenników szybkości ...
    Date: Wed, 26 Oct 2011 21:57:59 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 54
    Message-ID: <j89oo7$er1$1@news.onet.pl>
    References: <j7kmjm$af4$1@mx1.internetia.pl> <j7lton$2d3$1@news.onet.pl>
    <j7mf8t$num$1@mx1.internetia.pl> <j7osra$oh$1@news.onet.pl>
    <j7p0ij$guj$1@mx1.internetia.pl> <j7rad8$2itm$1@news2.ipartners.pl>
    <j7rbmc$p4u$1@mx1.internetia.pl> <j7reg5$2kp5$2@news2.ipartners.pl>
    <j7reki$9l2$1@mx1.internetia.pl> <j7rf3p$2lbd$1@news2.ipartners.pl>
    <j7rf9g$dj6$1@mx1.internetia.pl> <j7rjgj$f28$1@inews.gazeta.pl>
    <j7rjtn$lgu$1@news.onet.pl> <j7rk9d$es6$1@mx1.internetia.pl>
    <j88guv$j76$1@news.onet.pl> <j89nij$v0d$1@mx1.internetia.pl>
    Reply-To: t...@p...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: 213-186-75-93.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1319659079 15201 213.186.75.93 (26 Oct 2011 19:57:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Oct 2011 19:57:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    In-Reply-To: <j89nij$v0d$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2409455
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-26 21:37, DoQ pisze:
    > W dniu 26-10-2011 10:38, The_EaGle pisze:
    >
    >>> Kiedyś nie było tylu zjazdów, rozjazdów, wyjazdów z posesji, stacji
    >>> paliw itp. itd.
    >> Chyba sobie kpisz. Wjazdów i rozjazdów było jeszcze więcej. Każdy mógł
    >> sobie zrobić wjazd z posesji do ówczesnej DK. Obecnie to niemożliwe.
    >
    > Chyba sobie jaja robisz. Domów, budynków handlowo-usługowych, stacji
    > paliw czy warsztatów jest nieporównywalnie więcej niż było (to chyba
    > oczywiste) i jakoś do zdecydowanej większości dojazdy są.

    Jeżeli wytyczono DK to nowego dojazdu do niej nie zrobisz zgodnie z
    prawem. Nawet jak masz działkę przy drodze to GDDKiA nie da ci zrobić
    wjazdu. Przykład:
    Rolnik miał pole 10ha podzielił to na działki. Zrobiło się 20 działek
    wzdłuż DK. Każdy z nowych nabywców chce mieć dojazd do drogi. I nie ma.
    Do DK nowych dojazdów nie da się zgodnie z prawem zrobić. Gmina musi
    wytyczyć drogę zbierająca i ta ma dochodzić do najbliższej lokalnej.
    Wjazdy i dojazdy do DK to tylko te co były 10-20 lat temu nowych w
    zasadzie nie ma.



    >>> Zaś co do "lubelskiej" to powinni postawić na środku
    >>> jezdni 2metrowy mur oddzielający pojebów.
    >> Zakazami i nakazami jeszcze nigdy nic dobrego nigdzie nie osiągnięto.
    >> Zawsze to prowadzi tylko do jednego - ignorowania prawa na całej linii.
    >> Dokładnie tak samo jak przesadne ograniczanie prędkości...
    >
    > Ostatnio widziałem reportaż dotyczący ruchu drogowego w Grecji. Tam żeby
    > dostać PJ trzeba się nieźle nagimnastykować i zdać egzaminy bezbłędnie.
    > Grecy natomiast jeżdżą jeszcze gorzej niż Polacy, norma to pod prąd, na
    > czerwonym, po chodniku, po nogach pieszemu - generalnie mają wszystko i
    > wszystkich w dupie. Dlaczego? Policja nie nakłada mandatów bo nie ma na
    > to nacisku.

    Ja nie jestem zwolennikiem anarchii na drogach. Chciałbym natomiast aby
    ZNAKI drogowe bardziej liberalnie podchodziły do niebezpieczeństwa.
    Jeżeli kierowca przyzwyczaja się że znaki prowadzą go za rękę to w
    miejscu gdzie ich nie ma nagle się gubi i staje się bezradny. Po za tym
    to znaki dają sztuczne poczucie bezpieczeństwa. Jeżeli jedziesz szybko i
    ostrzegają cię przed byle zakrętkiem to jedziesz ile da się. Gdyby ich
    nie było kierowca byłby bardziej zorientowany na drodze. To samo tyczy
    się reklam od DK minimalna odległość to 300m a powierzchnia nie większa
    niż 2m2, jak np w Austrii.

    W moim odczuciu znak powinien stać wtedy kiedy faktycznie mamy do
    czynienia z niebezpieczeństwem. Ciągła linia tylko wtedy kiedy nie widać
    dalszej części jezdni na wzniesieniach a nie niemal wszędzie.

    Pozdrawiam
    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: