-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek
rowerowych
Date: Sun, 2 Dec 2018 14:22:16 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 135
Message-ID: <pu0ma6$a8p$5@node1.news.atman.pl>
References: <ptphih$2n3$1@node2.news.atman.pl>
<5c010b78$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
<5c0128d2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5c016dea$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
<ptsdt2$c5o$1@node1.news.atman.pl> <ptsfgn$f42$1@node1.news.atman.pl>
<ptt8qs$d64$1@node2.news.atman.pl> <ptuenm$d4m$1@node1.news.atman.pl>
<ptuh96$j8q$3@node1.news.atman.pl> <pu0k4v$hnv$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1543756935 10521 83.142.196.21 (2 Dec 2018 13:22:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Dec 2018 13:22:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.2
In-Reply-To: <pu0k4v$hnv$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645175
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02.12.2018 o 13:45, Marek S pisze:
> W dniu 2018-12-01 o 18:44, Shrek pisze:
>
>> Dla ciebie nie stanowi, dla innych widać stanowi. Naprawdę myślisz, ze
>> oni nie jeżdzą po ściezkach, żeby zrobić komuś na złość?
>
> No właśnie nie wiem, gdzie jest ten hak.
http://www.parp.gov.pl/files/112/146/190/5525.pdf
na 7 stronie.
> A jest nawet przeciwnie bo żadna z ulic
> nie jest tak równa jak DDRy.
Zmyślasz. Nawet w Polsce B, nie mówiąc o trójmieście nowe jezdnie są
równe. Z pewnością równiejsze niż dowolna DDR z kostki po kilku latach.
> Czym to tłumaczyć - szczerze nie wiem.
Bo nie chcesz zrozumieć. Odpowiedź dostałeś już kilkukrotnie.
> Twierdzisz, że ze mną jest coś nie tak skoro jako rowerzysta DDRy
> oceniam jako wygodne miejsce do poruszania się rowerem? Mam zaniżone
> standardy pojmowania jakości?
Dostałeś odpowiedź powyżej. Ścieżka z kostki nie jest wygodnym miejscem
dla rowerzysty. Pomijając fakt zastosowania kostki, to zwykle ścieżki z
kostki projektowane są przez takich co nie czemu kostka jest zła, co
znaczy, że nie łapią całości zagadnienia. I dodatkowo masz zakręty od
ekierki, bezsensowne przeplatania się chodnika z jezdnią, często zmianę
strony drogi, bo tak wygodniej wykonać oraz krótszą drogę do pokonania
ścieżką niż chodnikiem, co powoduje że łażą po niej piesi. "bo to mały
problem", a potem się okazuje, ze rowerzyści jakoś tych ścieżek unikają.
Skoro unikają, to widać jakieś powody mają i warto się nad nimi
pochylić. Co zresztą uczyniono (przynajmniej w DC) i nowe są
projektowane i wykonywane o niebo lepiej. I te lepsze są bojkotowane
znacznie rzadziej (choć przyznam, że niektórzy są niereformowalni).
>> Wystarczy na wiosce zapytać. Samochodem też ci wszystko jedno jaka
>> jest nawierzchnia i nie widziałbyś problemu gdyby nową drogę
>> wybudowali PRLowką metodą ze smoły posypanej piaskiem?
>
> Materiał jaki przytoczyłem nie dotyczy zaniedbanych wiosek lecz miejsca
> z bardzo dobrze rozwiniętą infrastrukturą dróg rowerowych.
Pytałeś o kostkę, odpowiadam o kostce.
> Dlatego operuję skrótem "DDR". Mam nadzieję, że nie jest problemem dla
> dyskusji iż naprzemiennie używam slangowego wyrażenia "ścieżka"?
Nie, ale dość dobrze oddaje ogólne podejście sporej części ludzi do DDR.
> Kolejny ogólnik - pseudo ścieżka. Właśnie dlatego nie jestem w stanie
> ogarnąć na podstawie dyskusji problemu. Nie wiem co masz na myśli pod
> pojęciem pseudo ścieżki.
Dostałeś linka - Pl. Wilsona w kierunku Bielan.
Wjedz na ścieżkę po lewej, żeby za 400 metrów wrócić na prawą strone.
https://www.google.com/maps/@52.2690234,20.9854685,3
a,75y,300.18h,84.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1sahhb5EwlIro
jvZFjpfR3cg!2e0!7i13312!8i6656
Jest z kostki, zakręty od ekierki co powoduje, że jest za wąska:
https://www.google.com/maps/@52.2698467,20.9808759,3
a,75y,315.23h,68.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1swdAUsskMwgh
988NTtbml0A!2e0!7i13312!8i6656
Brak widoczności:
https://www.google.com/maps/@52.2700342,20.9807672,3
a,75y,162.3h,72.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1sA70v_5JM6TIz
91wKXRPrbw!2e0!7i13312!8i6656
Kończy się w d4:
https://www.google.com/maps/@52.2720028,20.9736216,3
a,75y,242.81h,89.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCNmTBiAoWql
1bP3-1T-ePw!2e0!7i13312!8i6656
Zapewniam cię, że są i gorsze;)
Tu masz przykład doskonałej widoczności:
https://www.google.com/maps/@52.1846993,20.9604455,3
a,60y,225.24h,84.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1skbXJMb4nm3I
42LjMaq8BMQ!2e0!7i13312!8i6656
>> To nie z tobą dyskutowałem na temat czy przejazd powienien być bliżej
>> skrzyżowania czy dalej? Wtedy mówiłeś, ze została źle zrobiona.
>
> Ze mną i to ja również powiedziałem, że w newralgicznych miejscach
> poprawiono problem. Tak czy owak ma się to nijak do tematu dyskusji.
MNa - najpierw twierdzisz, że są złe, potem że doskonałe. Trochę
konsekwencji i analogowego podejścia życzę;)
>> NIe wiem czy ścieżka o której piszesz jest "dobrej" jakości. Pytanei
>> było o kostkę, więc odpowiedziałem, kostka jest gównianym materiałem
>> nawet na chodnik.
>
> Dlaczego? Kostka jest bardzo popularna w miastach. Nawet kobiety na
> wysokich szpilkach dają radę.
Rowery też dają radę. Samochody też dają radę na płytach monowskich, a
jednak przyjęło sie, że jak budujesz drogę to nawierzchnia ma być dobra.
> Zaraz pojadę zrobić zdjęcia. Albo dam widok satelitarny z okolic, gdzie
> śmigam:
>
> https://www.google.pl/maps/place/Eugeniusza+Kwiatkow
skiego,+81-156+Gdynia/@54.5507776,18.5056565,176m/da
ta=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x46fda6bd43e26dcd:0x79b7e7a5c
a5bb39d!8m2!3d54.5366822!4d18.492202
>
>
> https://www.google.pl/maps/place/Rumia+Janowo/@54.57
37133,18.4150652,151m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x46fd
a4f7bc7d4479:0x1bec89fbaf8eaba2!8m2!3d54.5589457!4d1
8.4057713
>
>
> Gdzie są te zakręty projektowane od ekierki?
No i widzisz, są i dobrze zrobione i należy się z tego cieszyć, że ktoś
w końcu pomyślał. Ale daleko nie trzeba było szukać są i ekierki.
https://www.google.pl/maps/place/Rumia+Janowo/@54.56
88043,18.4157639,192a,35y,304.29h,39.52t/data=!3m1!1
e3!4m5!3m4!1s0x46fda4f7bc7d4479:0x1bec89fbaf8eaba2!8
m2!3d54.5589457!4d18.4057713
> Pogrzeb na forum, gdzie pisałem o selekcji naturalnej. W zeszłym
> miesiącu poległo dwóch podobnie myślących i na tej samej drodze. Ich
> pogięte rowery leżały daleko od DDRów.
No i? Pisałeś też że w nocy, pewnie bez oświetlenia albo z chińskim za
dolara komplet ale na nowe baterie zabrakło.
> Zgodzę się, że nie ma rozwiązań idealnych. Być może ze ścieżką z linku
> pierwszego jest inaczej, gdzie wybudowano wiadukt wyłącznie dla
> rowerzystów, dzięki któremu rowerzysta porusza się z dala od jezdni.
> Pomijając tą wyjątkową sytuację, trzeba jakoś pogodzić ruch obu tych
> nacji a jedni i drudzy muszą na przejazdach 5x bardziej uważać.
Na dzień dzisiejszy sytuacja jest taka, ze nie uważają. Dlatego piszę,
że generalnie czuję się bezpieczniejszy na jezdni niż na przejeździe
rowerowym.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.18 14:22 Marek S
- 02.12.18 14:25 Shrek
- 02.12.18 14:29 Shrek
- 02.12.18 15:07 Marek S
- 02.12.18 15:25 Shrek
- 02.12.18 15:48 Queequeg
- 02.12.18 17:06 Cavallino
- 02.12.18 18:42 Kris
- 02.12.18 18:50 Kris
- 02.12.18 19:12 RadoslawF
- 02.12.18 19:39 Marek S
- 02.12.18 19:41 Marek S
- 02.12.18 19:44 Marek S
- 02.12.18 19:47 Marek S
- 02.12.18 19:52 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-03-12 O co chodzi Aliorowi?
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=