-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: The_EaGle <e...@j...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dla prowadzących z telefonem w łapie
Date: Wed, 11 May 2011 15:54:51 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 56
Message-ID: <iqe4fc$v0j$1@news.onet.pl>
References: <iq124v$oa3$1@speranza.aioe.org> <iq12vt$anc$2@news.onet.pl>
<iq14q9$vjl$1@speranza.aioe.org> <iq15k5$mhl$1@news.onet.pl>
<iq161m$5uj$1@usenet.news.interia.pl> <iq8le3$92d$3@news.onet.pl>
<iq8ltr$7ai$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.136.33.140
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1305122092 31763 195.136.33.140 (11 May 2011 13:54:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 11 May 2011 13:54:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
In-Reply-To: <iq8ltr$7ai$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2367336
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-05-09 14:15, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2011-05-09 14:07, The_EaGle pisze:
>> W dniu 2011-05-06 18:01, Grejon pisze:
>>
>>>> Bo zagrożenie powoduje dekoncentracja gadaniem, nie trzymaniem.
>>
>> Tak jak rozmowa z pasażerem tyle że nie daje się zakazać rozmawiania z
>> pasażerem we własnym aucie... i dlatego zakazano rozmawiania przez
>> telefon => kolejny debilizm w PoRD.
>
> Ten "debilizm" jak go określasz, obowiązuje w znakomitej większość
> krajów, nazywanych cywilizowanymi.
Podobnie jak wiele innych debilizmów. Rządy powtarzają po sobie różne
durnoty i jako przykład pokazują na innych. Przykład zakaz używanie
przyssawek do przedniej szyby na Słowacji, nakaz włączania świateł
mijania w słoneczny dzień w Polsce, ograniczenie prędkości na
autostradzie, nakaz wożenia gaśnicy która nie jest w stanie nic ugasić w
aucie w Polsce, nakaz wożenia apteczki w Niemczech, nakaz wożenia
kamizelki odblaskowej w Austrii itd itd itd itd
Mnie natomiast interesują nie przykłady innych ale argumenty za
zakazaniem rozmowy przez telefon komórkowy a te jak wiadomo są marne.
>>> Bo taki ludek, który ma jedną rękę zajętą, nie potrafi sprawnie zmieniać
>>> biegów, sygnalizować manewrów i kręcić kierownicą. Więc do
>>> dekoncentracji rozmową dokłada się upośledzenie motoryczne.
>>
>> W automacie po ci druga ręka ? Zresztą ci bez ręki też jeżdżą samochodem
>> i sobie jakoś dają radę.
>
> Ależ oczywiście - nawet w czasie rozmowy telefonicznej, prowadzonej
> przez telefon trzymany w jedynej posiadanej ręce.
No tak, bo wszyscy którzy jeżdżą samochodem nawet 1000km trzymają
kierownicę cały czas dwoma rękami... w jakim matrixie ty żyjesz?
Ja wiem że jak jeżdżę szybko po Bieszczadskich serpentynach, albo
startuje do KJS'a to dobrze jest mieć wszystko pod kontrolą ale jak
jedziesz 1000km to nie ma siły żebyś przejechał taki dystans z taką samą
uwagą jak "20km odcinek specjalny". Dlatego ludzie jeżdżący samochodami,
dłubią w nosie, czytają gazety w korkach, słuchają radio, rozmawiają z
pasażerem, piją wodę podczas jazdy, kłócą się z żoną/mężem, golą się,
malują usta itd itd
W tym całym chaosie zakaz rozmawiania przez telefon to promil tego czego
dobrze by było w samochodzie podczas jazdy nie robić.
PS. Staram się nie rozmawiać w samochodzie podczas jazdy, ale jak ktoś
do mnie zadzwoni to staram się odpowiedzieć na 2-3 zdania i oddzwaniać
później.
Pozdrawiam
Rafał
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.11 15:57 The_EaGle
- 11.05.11 16:00 The_EaGle
- 11.05.11 18:51 Artur Maśląg
- 15.05.11 14:06 J.F.
- 15.05.11 16:59 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=