  • Data: 2011-05-11 09:20:23
    Temat: Re: Dla prowadz?cych z telefonem w łapie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    news:iqdck4$2sf$1@inews.gazeta.pl...
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > ROTFL! Cavallino przeciwko panstwu :-P

    LOL !!!
    Chyba nieuważnie czytasz grupę, jeśli dopiero dzisiaj dowiedziałeś się co
    robię z kretyńskimi przepisami.

    > No to niech Ci zasponsoruja HF-a.

    Jak uznam że jest potrzebny to sam sobie zasponsoruję.

    > To a propos Twoich opowiesci ze "za tyle, to ja bym 10 schabowych"...

    Zrobił.
    Co nie znaczy że mam na to ochotę.
    A tak nawiasem, to ostatnio miałem to przećwiczone w praktyce, że za dwa
    razy więcej na osobę udało mi się całą komunię zorganizować (trzy posiłki, z
    tego dwa dwudaniowe), kucharce zapłacić i na jakość i ilość jedzenia nikt
    nie narzekał, a wręcz przeciwnie - jeszcze do domów brali na wynos.

    I mieleniakami wątpliwej jakości nikogo nie karmiłem.

    > Przeciez nakaz jazdy w fotelikach uchwalilo lobby sprzedawcow fotelikow.

    Nakaz mam w głębokim poważaniu, dzieciaki w fotelikach woziłem zanim o nim
    wiedziałem, o ile w ogóle był.
    Ważne jest to, co ja uznaję za potrzebne, a nie (p) osły.

    > HINT: ja pracuje w pracy, a nie w samochodzie. I dalej nie wierze, ze nie
    > odbierasz telefonow jadac.

    Możesz sobie nie wierzyć, nie moja wina.
    BTW: mikrofon w cb też masz bezprzewodowy?

    > Tyle, ze ja mam wsparcie do moich pogladow.

    Tak Ci się tylko wydaje.
    Zdecydowana większość badań ich nie popiera, tzn. stwierdza że to nie
    trzymanie komórki w ręce jest największym problemem, a sam fakt gadania
    przez nią.

    >Rowniez w postaci prawa. Przekonaj poslow do swojej tezy.

    Mam ich gdzieś.

    >Nie? No to stosuj sie do obowiazujacych
    > przepisow.

    NIE, do kretynizmów nie mam zamiaru się stosować
    Paniał czy powtórzyć?