  • Data: 2011-05-11 15:54:51
    Temat: Re: Dla prowadzących z telefonem w łapie
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-09 14:15, Artur Maśląg pisze:

    > Ten "debilizm" jak go określasz, obowiązuje w znakomitej większość
    > krajów, nazywanych cywilizowanymi.

    Podobnie jak wiele innych debilizmów. Rządy powtarzają po sobie różne
    durnoty i jako przykład pokazują na innych. Przykład zakaz używanie
    przyssawek do przedniej szyby na Słowacji, nakaz włączania świateł
    mijania w słoneczny dzień w Polsce, ograniczenie prędkości na
    autostradzie, nakaz wożenia gaśnicy która nie jest w stanie nic ugasić w
    aucie w Polsce, nakaz wożenia apteczki w Niemczech, nakaz wożenia
    kamizelki odblaskowej w Austrii itd itd itd itd

    Mnie natomiast interesują nie przykłady innych ale argumenty za
    zakazaniem rozmowy przez telefon komórkowy a te jak wiadomo są marne.

    > Ależ oczywiście - nawet w czasie rozmowy telefonicznej, prowadzonej
    > przez telefon trzymany w jedynej posiadanej ręce.

    No tak, bo wszyscy którzy jeżdżą samochodem nawet 1000km trzymają
    kierownicę cały czas dwoma rękami... w jakim matrixie ty żyjesz?

    Ja wiem że jak jeżdżę szybko po Bieszczadskich serpentynach, albo
    startuje do KJS'a to dobrze jest mieć wszystko pod kontrolą ale jak
    jedziesz 1000km to nie ma siły żebyś przejechał taki dystans z taką samą
    uwagą jak "20km odcinek specjalny". Dlatego ludzie jeżdżący samochodami,
    dłubią w nosie, czytają gazety w korkach, słuchają radio, rozmawiają z
    pasażerem, piją wodę podczas jazdy, kłócą się z żoną/mężem, golą się,
    malują usta itd itd
    W tym całym chaosie zakaz rozmawiania przez telefon to promil tego czego
    dobrze by było w samochodzie podczas jazdy nie robić.

    PS. Staram się nie rozmawiać w samochodzie podczas jazdy, ale jak ktoś
    do mnie zadzwoni to staram się odpowiedzieć na 2-3 zdania i oddzwaniać
    później.

    Pozdrawiam
    Rafał