  • 11. Data: 2010-01-25 10:56:23
    Temat: Re: Dla poprawienia humoru - plyn zimowy w Irlandii
    Od: BearBag <c...@g...com>

    a mi przy minus 6 zamarza mieszanka plynu zimowego z letnim. Tzn nie
    zamarza tylko robia sie grudki ktore zatykają spryskiwacz. Kiedys moze
    wyleje resztki tego plynu ale tak sie nie chce.....

  • 12. Data: 2010-01-25 16:08:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szymo" hjjil2$drd$...@n...man.bydgoszcz.pl

    "MarcinJM" hjjet3$mer$...@n...onet.pl

    > Widze, ze z ciebie dzielny zuch....albo rozumek cos nie tentego.

    No cóż... Jeśli ktoś jest ślepy, nie powinien prowadzić samochodu.
    Ja mam od urodzenia zeza, astygmatyzm, dalekowzroczność i niedowidzenie
    lewego oka -- ale widzę dobrze. :) Brudna szyba to dla mnie problem
    niewielki, albowiem nie trzeba przez nią czytać drobnych liter. :)

    Ślepy może zafundować sobie kierowcę -- nawet mam do odstąpienia ;) paru.
    Gdy byłem bogatszy, miałem swoich kierowców. Teraz nie mam na nich szmalu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-01-25 16:09:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " Michał" hjiob3$pc0$...@i...gazeta.pl

    > -które mają podgrzewane dysze i płyny tak z ciekawości ?

    Kiedyś myślałem, że wszystkie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-01-25 16:36:17
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Mon, 25 Jan 2010 01:24:03 +0100, Michał <m...@g...skasuj-to.pl>
    wrote:

    [...]
    > a mi dzis zamarzł taki -20 przy -16... chyba trzeba auto z podgrzewanym
    > płynem...
    >
    > -które mają podgrzewane dysze i płyny tak z ciekawości ?

    Mercedesów dużo - W124 ma na pewno pętelkę w zbiorniku, ale to się przydaje
    na długich trasach tylko. Przy dojeździe do pracy, w warunkach jak obecnie,
    nie zdąży płyn "-21" się stopić.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 15. Data: 2010-01-26 11:47:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DooMiniK" <m...@c...pl> wrote in message
> [...]
    > totalny paraliż (czytaj: 5cm śniegu i czasem -6 stopni C). Z racji
    > też tego, że na stacji benzynowej płyn do spryskiwaczy niezbyt
    > często występuje (można zapomnieć o żarówkach, czy innych rzeczach,
    > ale to temat na innego posta...), udałem się podczas zakupów
    > do sporego sklepu motoryzacyjnego. Tam też ogromne palety z dwoma
    > typami płynów do spryskiwaczy: zwykły i "mega-super-premium-zimowy".
    > Temperatura jego zamarzania... -6 stopni C ;-)
    > Ech, jak zjadę niedługo do PL, to do swojej Corsy będę szukać podobnego
    > płynu, tylko że dodam cyfrę "2" przed "6"...

    No i jak nie ma, jak jest?

    http://tinyurl.com/yce2kgx
    http://tinyurl.com/ydqb5tc
    http://tinyurl.com/y9t4sce

    Praktycznie kazda stacja czy zwykle Tesco sprzedaje takie rzeczy, proponuje
    wizyte u najblizszego optyka..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-01-26 11:52:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > No i jak nie ma, jak jest?
    >
    > http://tinyurl.com/yce2kgx
    > http://tinyurl.com/ydqb5tc
    > http://tinyurl.com/y9t4sce

    No i sam dalem ciala z nie tymi linkami, prosze:

    http://tinyurl.com/ydxp5rq
    http://tinyurl.com/y9gq94w

    -65'c powinno wystarczyc na wyspiarskie zimy, mnie mieszanka jakiegos
    supermarketowego marketowego koncentratu z woda przy -13 nie zamarzla.

    Pozdrawiam
    Kamil