    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dla odmiany coś do pooglądania
    Date: Tue, 29 Jan 2013 15:25:22 +0100

    W dniu 2013-01-29 13:52, c...@g...com pisze:

    > Twoja odpowiedź jest w stylu pl.rec.foto.cyfrowa sprzed 8 lat ;).
    > Olej cyfrę, kup sto rolek Velvi i do tego fajne, agresywne body ;). Nikona z seri F
    albo jakiś umarły system jak Canon FD albo OM od Olka.
    > Świat idzie do przodu i JS to już nie są motylki przy kursorze i migające banery.

    Tak na marginesie: JS ma jedną wadę - projekty działające na starych
    przeglądarkach niekoniecznie będą działały na nowych. W efekcie nawet
    duże projekty jak np. Google Adwords mogą stać się niemożliwe do
    obsłużenia bez ciągłego ich korygowania. Wczoraj wraz z konsultantem
    Google próbowałem wykonać operację udzielenia dostępu administracyjnego
    innej osobie. Z powodu wysypującego się JS na wszystkich przeglądarkach
    ale w różnym stopniu, konsultant zalecił wykonanie jednej operacji pod
    Chrome, innej pod FF a jeszcze innej pod IE. Nawet sam u siebie, na
    swoim PC i systemie operacyjnym nie był w stanie przejść przez wszystkie
    etapy procedury. Tworzenie stron WWW bazujących na JS zamiast jedynie
    wykorzystujących JS jako uzupełnienie wygląda na patologię. Próbuje się
    przeskoczyć jednokierunkowość HTTP za pomocą takich protez, głównie w
    imię zbytecznych bajerów a w konsekwencji otrzymuje się koszmar a nie
    interfejs.

    Marek