    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dla odmiany co? do poogl?dania
    Date: Tue, 29 Jan 2013 14:30:26 +0100

    Marek wrote:

    > Tak. W końcu niewiedza matką wynalazków :-D
    >
    > Dzieci zupełnie inaczej postrzegają świat. Nawet nie tylko w
    > kontekście fotografowania. Nie trzymają się konwencji, zasad bo ich
    > nie znają. Zdjęcia nieświadome też bywają ujmujące. Nie przeczę.
    > Twoja uwaga ma ciekawe konkluzje. Wygląda na to, że doświadczenie
    > życiowe dorosłych (mam na myśli głównie rodziny spacerujące z
    > aparatami) skutkuje tym, że zatracają zdolność do robienia ciekawych
    > ujęć. Wtedy zachodzi potrzeba kupienia paru książek i poszerzenia
    > wiedzy, która wcześniej nie była potrzebna. Co sądzisz o tym?

    imho... ludzie z wiekiem tracą radość życia i zdolność obserwacji i
    zaczynają robić bezsensowne zdjęcia.

    książki mogą być przydatne ale powstaje pytanie jakie...

    1. ksiązki pokazujące jakie należy robić zdjęcia, usztywnią umysły...
    2. ksiązki uczące pobudzania inwencji rozbudzą umysły

    tylko czy to jest zwykłym ludziom potrzebne?