  • Data: 2011-11-28 23:05:52
    Temat: Re: Dla mnie nie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "DoQ" jb0fn4$kha$...@m...internetia.pl

    9a.jpg

    > Twarzy nie widać...

    Nie widać. Ale czy kobieta bez twarzy przestaje być kobietą?
    Czyż nie niżej ulokowane jest sedno kobiecości? ;)

    -=-

    Tu masz kobietę -- niestety ,,nieogoloną''.

    http://www.leszekc.w.tkb.pl/Czarny/IMG_2429A/IMG_241
    0A_2.jpg
    http://www.leszekc.w.tkb.pl/Czarny/IMG_2429A/IMG_241
    0A_1.jpg

    Śliczną, ale oszpeconą brakiem światła. :)

    Teraz zagadka -- czy jest na grupie jakakolwiek osoba, która wie,
    co należy uczynić, aby tego światłą dorzucić? Na owej kobiecie
    (tak, jak i na wiadomej ważce) nie zależy mi, ale chętnie dowiem
    się, jak inni radzą sobie z problemem tego typu.

    Próby składania kobiety z wielu warstw różnie obrobionych dają
    dobre efekty, ale droga wydaje się być czasochłonną ponad miarę. :)

    Nogi ma nieco skrwawione ;) trudami życia -- ale i to mnie nie niepokoi. :)

    Aparat wypluł z siebie zdjęcie jakieś takie.

    http://www.leszekc.w.tkb.pl/Czarny/IMG_2429A/IMG_241
    0.JPG

    Oczywiście poza JPGiem aparat dał także CR2, Do obrabiania
    (jak widać) wybrałem CS5. :) DPP posypuje zdjęcia popiołem,
    podczas gdy CS jakby je maluje pędzlami. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'