  • Data: 2011-11-29 23:48:43
    Temat: Re: Dla mnie śliczna
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "DoQ" jb391v$81k$...@m...internetia.pl

    > I tu przyczyna problemu z twoim zdjęciem, ostrzysz w podstawki.

    IMO problem jest taki:

    () takim jak Ty wydaje się, że postawiłem swoje najlepsze
    zdjęcia do podziwiania, ale spotkałem się z głosami
    krytycznymi

    () ja zaś naprawdę szukam pomysłu na podstawkę; najłatwiej
    przemalować ją na inny kolor lub przemienić różnymi
    kurwami (krzywymi -- nie wiem, dlaczego prosty_tutka
    jest krzywą...)

    Przepalony wystrzał armatni, podstawka ważki, szara twarzyczka...
    To są moje problemy. Nie zależy mi na tych akurat zdjęciach, ale
    na dowiedzeniu się, jak inni radzą sobie z problemami tego typu.

    Można kolesia usunąć w czasie pstrykania? Można, ale nie on jest problemem.
    Zwykle można dopalić lampą lub nawet ekranem? Można, ale co wówczas, gdy
    już nie można? Ważki nie mogę posadzić na lepszym tle, wystrzału nie ujmę
    HaDeeRem...

    To nie są zdjęcia artystyczne, nie są jakoś ważne emocjonalnie czy tematycznie.
    Nie interesuje mnie nauka fotografii w ogóle czy nauka trików lub szlifowanie
    warsztatu. Interesują mnie odpowiedzi na te pytania, które zadałem. Nie jestem
    nieśmiałym człowiekiem, którego trzeba zachęcić, ośmielić itd... Pytam o podstawkę,
    gdyż ona mnie interesuje. Nie jest tak, że pytam o podstawkę, ale jeśli trafię na
    delikatnych rozmówców, delikatnie ;) wypytam ich o inne sprawy...

    Mnie naprawdę interesują tutaj tylko te problemy: podstawka; szara twarz;
    przepalony wystrzał armatni...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'