    From: wiwany <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Dla kolekcjonerów
    Date: Sat, 2 Jan 2010 12:13:02 -0800 (PST)

    On 2 Sty, 20:58, "jerzyn" <d...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:532f8d9f-59fd-42e1-9ad5-005b975c6c2e@
    z41g2000yqz.googlegroups.com...

> [...]
    > FT-TP  przez rok podawała moje dane wszystkim chętnym do drukowania książek
    > i zarabiała na tym. Po rezygnacji  powinny natychmiast zlikwidować wszystkie
    > moja dane ze swojej bazy i nie mieli prawa  przecież dalej ich  kolportować.
    > To ze zakupiłem książkę to też  o niczym nie świadczy, to TP ma problem, bo
    > ujawniała te dane wszystkim. Numer sobie zastrzegłem, jeszcze jedno,
    > prosiłem TP o ewentualny powrót do starego numeru, bardzo ładnie to
    > załatwili łącznie z udostępnianiem moich danych każdemu chętnemu.

    Nie żebym jakoś specjalnie bronił TP w tej sytuacji, bo też się
    naciągałem z nią o ujawnianie mojego numeru itd. ale:
    - w sytuacji powszechnie panującego nękania abonentów ofertami i Twoją
    chęcią zastrzeżenia numeru- powrót do starego numeru,który tylko rok
    temu nie był zastrzeżony był delikatnie mówiąc naiwny i nierozsądny,
    - numer i dane pewnie nawet były zlikwidowane po rozwiązaniu umowy,
    ale z bazy TP, a tym samym z OBN i OSA, ale jak wyobrażasz sobie
    konstrukcję prawną wymuszenia na podmiocie, który kiedyś bazę kupił od
    TP, by po każdej zmianie w TP korygował ją u siebie. Być może tłucze
    tę książkę co rok, a bazę odświeża co 3 lata, i dopiero za 2 edycję
    Cię w niej nie będzie.
    - zatem wygląda na to, że masz pretensje i chcesz by działało to
    wstecz

    A tak z ciekawości co to za książka, kto ja wydał ?