-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!feeds.phibee-telecom.net!border2.n
ntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
eostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
Subject: Re: Disel plus LPG
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5e510114$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<r306sk$nca$1$Janusz@news.chmurka.net>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Mon, 24 Feb 2020 12:47:54 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <r306sk$nca$1$Janusz@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <5e53b7eb$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.107.118
X-Trace: 1582544875 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 512 79.191.107.118:65387
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672516
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-02-24 o 11:00, Janusz pisze:
> W dniu 2020-02-22 o 11:23, pueblo pisze:
>> Jak ktoś nie śledzi kanału, to Profesor Chris zrobił eksperymenta. Mało
>> wad, dużo zalet.
>> https://www.youtube.com/watch?v=cfWpe6zyvdM
>>
> Jeśli chodzi o ekologię to ok, ale oszczędności żadne, na dodatek
> nie można zwiększyć ilości gazu ze względu na samozapłon więc możliwości
> zaoszczędzenia na ON sa kiepskie, lepiej już płynny gaz mieszać z ON i
> wtryskiwać
> do cylindra podobnie jak w benzyniakach z bezpośrednim wtryskiem.
> Tyle że przy cenie przeróbki i zużyciu ON robi się to opłacalne tylko
> dla dużych przebiegów rocznych, dla zwykłych dojazdów o pracy szkoda
> sobie tym głowę zawracać.
>
Jeśli mówimy o np. ciągniku siodłowym to oszczędności w ciągu 10 lat
wynoszą ok. 150 tys. zł. Dla dostawczaków - odpowiednio mniej. Dla osoby
prywatnej to raczej gra nie warta zachodu, chyba że dla jakiegoś
przedstawiciela handlowego jeżdżącego 100 tys. km rocznie - zawsze na
hamburgera zaoszczędzi... :-)
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.02.20 12:59 Budzik
- 24.02.20 13:59 Budzik
- 24.02.20 14:46 Janusz
- 24.02.20 14:51 Janusz
- 24.02.20 16:00 Cavallino
- 24.02.20 16:24 cef
- 24.02.20 16:52 Shrek
- 24.02.20 16:53 Shrek
- 24.02.20 16:59 Janusz
- 24.02.20 18:59 Budzik
- 24.02.20 19:52 cef
- 24.02.20 21:06 Cavallino
- 24.02.20 22:59 Budzik
- 25.02.20 00:18 PlaMa
- 25.02.20 01:40 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie