  • Data: 2011-07-08 11:39:58
    Temat: Re: Discovery Channel :-) :-(
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Atlantis" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4e1698c1$0$2486$65785112@news.neostrada.pl...

    > Naprawdę idzie się załamać widząc, co wyprawiają współczesne stacje TV.
    > To już nie są te czasy, gdy w TV leciała "Sonda". "Kwant" albo
    > "Laboratorium" (to w starym stylu, nie współczesna namiastka...). Często
    > trafiwszy przypadkiem na "Galileo" łapię się za głowę. A ogół myśli, że
    > "edukuje się" patrząc na te trywialne bzdury... :/

    Tworzysz (podtrzymujesz) urbanowe legendy,
    ani nie były czymś nadzwyczajnym Sondy, Kwanty itd
    ani do niczego Diskovery...
    Były one na owe czasy świetne, w kontekście, jakie mogło być w owych
    czasach.
    Jak się ma wolę to tysiąc razy więcej wiedzy można pochłonąć z Diskowerów
    Planetów. Nie trzeba (nie wolno) oglądać wszystkiego "co leci".
    Kanały sa dla tych co uważają, że Planck grał w Zeppelinach, i tych co
    wiedzą co to
    Teoria Względności - trzeba to brać pod uwagę.
    Dla mnie jest po prostu tego za mało w telewizji P U L I C Z N E J
    i to jest jedyny realny problem, reszta to imponderabilia:).

    Artur(m)