-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!newsreader4.net
cologne.de!news.netcologne.de!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.1
97.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad
.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: [Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone!
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <krf3pv$6ja$1@news.task.gda.pl>
Date: Mon, 8 Jul 2013 22:21:22 +0200
Message-ID: <16ja624muz5lh.1s3zltbkcr94k$.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.194.235
X-Trace: 1373314883 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1270 79.184.194.235:59321
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2291
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2497709
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 08 Jul 2013 21:26:59 +0200, anacron napisał(a):
> ps. przy przejeździe z boxem na pokładzie dodatkowo dziecko, więc
> cięższe auto minimalnie. A teraz tęgie głowy, niech powiedzą "JAK,
> DLACZEGO?" bo hamownia potwierdza wzrost mocy i momentu
> https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/i30_ana
cron.png (powyższy
> test na 7).
Pytanie jest dość proste - jakie parametry i w jaki sposób modyfikuje ten
box?
Bo możliwości na dokonanie tego jest kilka - jedne wykończą szybciej
turbosprężarkę, inne układ tłokowy.
Mógłbyś też pokazać wyniki pomiarów temperatury spalin, lambdy i ciśnienia
w kolektorze dolotowym? Masz je na pewno, bo nie wierzę żebyś pozwolił
grzebać w silniku komuś kto nie wykonał tych podstawowych pomiarów przy
każdej modyfikacji silnika.
Bo tuning turbodiesla to zazwyczaj bezpośrednio albo pośrednio zwiększenie
ciśnienia w kolektorze dolotowym, co niesie za sobą konieczność
odpowiedniego podniesienia dawki paliwa - przesada powoduje wzrost zużycia
paliwa, a zbyt mała ilość czybko zużyje silnik (tłok i zawory).
Stąd potrzebny pomiar lambdy (przed katalizatorem), ciśnienia doładowania i
temperatury spalin.
Bo tak po prawdzie to w takim Hyundaiu siedzą całkiem kumaci goście,
których dział marketingu by ozłocił gdyby udało im się zbić zużycie paliwa
o 10% (pomińmy wzrost mocy). Więc tu się warto dobrze zastanowić czy to
takie aby na pewno bez konsekwencji.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.07.13 22:30 anacron
- 08.07.13 23:02 Tomasz Pyra
- 09.07.13 02:16 anacron
- 09.07.13 08:53 Robson
- 09.07.13 10:19 anacron
- 09.07.13 11:49 Jakub Witkowski
- 09.07.13 11:51 Jakub Witkowski
- 09.07.13 18:15 anacron
- 09.07.13 18:16 anacron
- 10.07.13 00:03 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- dzicz
- A gdyby to był elektryk?
- Yanosik
- sprezony amoniak
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
Najnowsze wątki
- 2025-03-30 Prawo w praktyce :-)
- 2025-03-30 Tak się walczy z imigracją
- 2025-03-30 Malutkie łożysko ślizgowe i olej
- 2025-03-30 dzicz
- 2025-03-30 RCD wybija
- 2025-03-30 konto w kraju trzecim
- 2025-03-29 Re: Kompensacja mocy biernej przy 230VAC
- 2025-03-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-29 Łożysko ślizgowe - jaki olej
- 2025-03-29 Re: Kompensacja mocy biernej przy 230VAC
- 2025-03-29 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-29 Warszawa => Laravel PHP Developer <=
- 2025-03-29 Re: Kompensacja mocy biernej przy 230VAC
- 2025-03-29 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-29 Warszawa => Specjalista rekrutacji IT <=