eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone!Re: [Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!newsreader4.net
    cologne.de!news.netcologne.de!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.1
    97.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad
    .highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: [Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <krf3pv$6ja$1@news.task.gda.pl>
    Date: Mon, 8 Jul 2013 22:21:22 +0200
    Message-ID: <16ja624muz5lh.1s3zltbkcr94k$.dlg@40tude.net>
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.194.235
    X-Trace: 1373314883 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1270 79.184.194.235:59321
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2291
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2497709
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 08 Jul 2013 21:26:59 +0200, anacron napisał(a):

    > ps. przy przejeździe z boxem na pokładzie dodatkowo dziecko, więc
    > cięższe auto minimalnie. A teraz tęgie głowy, niech powiedzą "JAK,
    > DLACZEGO?" bo hamownia potwierdza wzrost mocy i momentu
    > https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/i30_ana
    cron.png (powyższy
    > test na 7).

    Pytanie jest dość proste - jakie parametry i w jaki sposób modyfikuje ten
    box?

    Bo możliwości na dokonanie tego jest kilka - jedne wykończą szybciej
    turbosprężarkę, inne układ tłokowy.
    Mógłbyś też pokazać wyniki pomiarów temperatury spalin, lambdy i ciśnienia
    w kolektorze dolotowym? Masz je na pewno, bo nie wierzę żebyś pozwolił
    grzebać w silniku komuś kto nie wykonał tych podstawowych pomiarów przy
    każdej modyfikacji silnika.

    Bo tuning turbodiesla to zazwyczaj bezpośrednio albo pośrednio zwiększenie
    ciśnienia w kolektorze dolotowym, co niesie za sobą konieczność
    odpowiedniego podniesienia dawki paliwa - przesada powoduje wzrost zużycia
    paliwa, a zbyt mała ilość czybko zużyje silnik (tłok i zawory).
    Stąd potrzebny pomiar lambdy (przed katalizatorem), ciśnienia doładowania i
    temperatury spalin.

    Bo tak po prawdzie to w takim Hyundaiu siedzą całkiem kumaci goście,
    których dział marketingu by ozłocił gdyby udało im się zbić zużycie paliwa
    o 10% (pomińmy wzrost mocy). Więc tu się warto dobrze zastanowić czy to
    takie aby na pewno bez konsekwencji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: