  • Data: 2017-06-26 17:55:08
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:oionkr$9e0$4@node2.news.atman.pl...

    > Czyli jest przygotowana identycznie jak handel za komuny - mięsa było pod
    > dostatkiem, tylko nie było go w sklepach, bo przecież ludzie nie kupowali.
    >
    > Ogarnij się, bo pieprzysz jak Wiesław - "Gdybyśmy mieli blachy, to byśmy
    > produkowali konserwy. Ale nie mamy mięsa."

    Mało samochodów to małe kolejki przed nielicznymi ładowarkami.
    Przybędzie samochodów, kolejki wzrosną, dobuduje się więcej ładowarek.
    Nie widzę w tym niczego nadzwyczajnego. A Ty?

    > W porównaniu w mustangiem z którego się nabijałeś.

    Moja Honda ma zdecydowanie lepszy stosunek fun factor i reliability
    factor w stosunku do ceny. Podoba mi się ta lekkość w czasie jazdy
    i skręcania jaką dają japońskie dwudrzwiowe coupe.
    Mustang po 20 tysiącach mil nadaje się do remontu - buda mu
    w każdym miejscu skrzypi rozklekotana - poza tym ja nie lubię
    siedzieć na podłodze tak jak to jest w "rajdówkach" typu Mustang.

    > To chyba mniej więcej w normie jak na USA. Dalej nie widzę w tym nic
    > nadzwyczajnego. Dora - przestań już marudzić, tylko wórć jak już tą Teslę
    > kupisz.

    Nie powiedziałem że to jest coś nadzwyczajnego tylko że mam fun.
    Nadinterpretujesz.
    Ta Honda z małym, 4-cylindrowym silnikiem lepiej się na drodze
    zachowuje i lepiej się prowadzi niż niedawno kupiony Passat,
    ten sam rocznik, połowa przejechanych mil a Passat ma silnik V6
    2,8 litra też wolnossący 190KM. Jest wrażenie ciężkości samochodu,
    kładzie się na zakrętach. Zupełnie inne (gorsze) wrażenia jazdy.
    Nie wyobrażam sobie jaka udręka musi być w Passacie 1.8T a co
    dopiero w 1.4T jeśli takie robią. Toż to musi przymulać nieźle.

    > A możesz. Tylko jak piszę ci, że na podstawowy samochód Tesla się nie
    > bardzo nadaje, to piszesz, że ona jest dla funu - i z tym się mogę
    > zgodzić, tylko pisałem, że ludzie na ogół nie kupują podstawki dla funu
    > tylko do wożenia dupy - i również ty w to się wpisujesz - niby kupiłeś dla
    > funu, ale tak naprawdę głównie do wożenia dupy.

    A co mnie obchodzi co ludzie "na ogół" kupują Twoim zdaniem?
    Ja sugeruję że można auto do codziennej jazdy kupić takie, które
    będzie miało coś więcej w kategorii "fun" niż Tico czy inne toczydło.

    > Czyli najważniejszą zaletą jest nieistniejąca? No to po co wogóle
    > dyskutujesz. A wiesz, że "samojezdność" nie ma nic wspólnego
    > z tym czy będzie na baterię czy na oktany?

    No właśnie to napisałem niżej. Liczę właśnie na to co Google
    robiło we współpracy z Lexusem - samojezdność w benzyniaku.

    > No właśnie widzę, że dyskusja z tobą jest bez sensu, bo walczysz jak lew,
    > a na końcu się okazuje, że w zasadzie to ty co innego miałeś na myśli.
    > Wróć jak już tego elektryka kupisz.

    Walczę jak lew? Ciut dramatyzujesz...

    > EOT.

    :-)