  • Data: 2017-06-27 00:53:47
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:oirrmr$f9p$2@node1.news.atman.pl...

    > No właśnie o to pytam.
    > Takie auto można ocenić wg 100 aspektów, a Ty sobie wybierasz 3.
    > Dlaczego akurat te i niby dlaczego to Ty miałbyś je wybierać?

    Bo Ty nie chciałeś. Pytałem Cię już, zasłoniłeś się głupawym
    pytaniem czy oczekuję listy z setkami pozycji...
    Wybrałem kilka kryteriów, które moim zdaniem są najczęściej
    brane pod uwagę przy wyborze "które auto kupić?".
    Osiągi, komfort jazdy i to na ile osób i jaki duży bagażnik
    są moim zdaniem najpopularniejszymi kryteriami.

    Jeśli nie zgadzasz się to bez dalszego przedłużania podaj
    te auta "lepsze" od Tesli Model 3 za 40 kafli dolarów
    i podziel się kryteriami według których oceniłeś je jako lepsze.

    > Już Ci pisałem, każdy będzie lepszy, bo lepiej będzie spełniał swoje
    > zadanie przy niższej cenie.

    > Nie mnie pytałeś, znowu nie wiesz na co odpowiadasz.

    Owszem, ale podchwyciłeś temat, więc go dokończ.