  • Data: 2017-06-27 20:48:19
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2017 o 20:37, Mateusz Bogusz pisze:

    > Ja - Rozważamy elektryki dla osób które z różnych powodów mają dwa
    > samochody

    Nie - rozważamy zalety i wady elektryków - ogólnie. I ogólnie - ma tyle
    wad, że nie jest w stanie zastapić najpopularniejszego samochodu czyli
    kompakta. A ty piszesz, że jak masz dwa samochodwy, to drugi może być w
    zasadzie dowolnie gówniany - co ma być dowodem na dobroć tesli. Bzzt -
    nie, to nie jest dobry argument:P

    > Idealne nie jest, ale są aspekty w których przewyższa spalinówki.

    Jakie - 2,5 do setki w najdroższym modelu i mniej decybeli. Co jeszcze?

    > Czyli > 40% gospodarstw domowych. Całkiem niemało.

    Już pisałem - nie. Wbrew pozorom prąd nie bierze się z gniazdka, więc
    nie można w 40% gospodarstw domowych wpaść na pomysł jednoczesnego
    ładowania samochodu.

    > Znam dwie osoby, który do pracy mają więcej niż 10km.

    A ja w zasadzie więcej niż połowę.

    > 8/10 moich znajomych - mieszkam na wsi.

    W ja i moi znajomi w miescie 10/10. Co z tego/

    > O pełnowartościowy Ci chodzi, bo samochód praw raczej nie posiada.

    Masz rację.

    > To jakie te normy pełnej wartości musi spełniać samochód? :-))

    Musi się dać zatankować w pięć minut, na dowolnej stacji i mieć zasięg
    co najmniej 250 km.

    > Że Ty byś nie wiedział, co z nim zrobić to już ustaliśmy.

    No dobra - ilu znasz posiadaczy elektryków? I dlaczego skoro są takie
    fajowe, to jakoś nikt nie kupił?

    Shrek