  • Data: 2017-06-27 20:37:05
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedy nie masz potrzeby posiadania drugiego auta. Ja na przykład nie mam
    > i takiej potrzeby nie czuje. Większość moich znajomych też ma po jednym
    > samochodzie. Jakiś zakaz mania jednego wózka?

    Ja - Rozważamy elektryki dla osób które z różnych powodów mają dwa samochody
    Shrek - Elektryki są bee
    Ja - Dlaczego?
    Shrek - Nikt mnie nie zmusi do zakupu drugiego auta

    > Czyli podsumujmy:
    >
    > Samochód elektryczny to idealne rozwiązanie dla Kowalskiego pod
    > warunkiem, że:

    Idealne nie jest, ale są aspekty w których przewyższa spalinówki.

    > Mieszka w domku,

    Czyli > 40% gospodarstw domowych. Całkiem niemało.

    > max 20 km do pracy,

    Znam dwie osoby, który do pracy mają więcej niż 10km.

    > ma dwa samochody,

    8/10 moich znajomych - mieszkam na wsi.

    > jest skłonny kupić substandardowy produkt za wyższą cenę niż pełnoprawny,.

    O pełnowartościowy Ci chodzi, bo samochód praw raczej nie posiada.

    To jakie te normy pełnej wartości musi spełniać samochód? :-))

    > Czyli w praktyce dla nikogo.

    Że Ty byś nie wiedział, co z nim zrobić to już ustaliśmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz