  • Data: 2017-06-25 18:16:26
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2017 o 15:17, Pszemol pisze:

    > Jest na dzisiejsze zapotrzebowania, nie na zapotrzebowania roku 2020.

    Czyli jest przygotowana identycznie jak handel za komuny - mięsa było
    pod dostatkiem, tylko nie było go w sklepach, bo przecież ludzie nie
    kupowali.

    Ogarnij się, bo pieprzysz jak Wiesław - "Gdybyśmy mieli blachy, to byśmy
    produkowali konserwy. Ale nie mamy mięsa."

    > W porównaniu do Tico? :-)

    W porównaniu w mustangiem z którego się nabijałeś.

    > Choćby wolnossący silnik 160 koni w małym, dwudrzwiowym coupe.

    To chyba mniej więcej w normie jak na USA. Dalej nie widzę w tym nic
    nadzwyczajnego. Dora - przestań już marudzić, tylko wórć jak już tą
    Teslę kupisz.

    > Dlaczego sugerujesz, że na codzień nie mogę mieć zabawy przy jeżdzeniu?

    A możesz. Tylko jak piszę ci, że na podstawowy samochód Tesla się nie
    bardzo nadaje, to piszesz, że ona jest dla funu - i z tym się mogę
    zgodzić, tylko pisałem, że ludzie na ogół nie kupują podstawki dla funu
    tylko do wożenia dupy - i również ty w to się wpisujesz - niby kupiłeś
    dla funu, ale tak naprawdę głównie do wożenia dupy.

    > Dla mnie ważniejsza jest w nich obiecana samojezdność (autonomia level 5).

    Czyli najważniejszą zaletą jest nieistniejąca? No to po co wogóle
    dyskutujesz. A wiesz, że "samojezdność" nie ma nic wspólnego z tym czy
    będzie na baterię czy na oktany?

    > Kupiłbym takiego samojeżdzącego nawet gdyby był benzynowy.

    No właśnie widzę, że dyskusja z tobą jest bez sensu, bo walczysz jak
    lew, a na końcu się okazuje, że w zasadzie to ty co innego miałeś na
    myśli. Wróć jak już tego elektryka kupisz.

    EOT.