  • Data: 2017-06-25 15:17:51
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:oinmn7$dl7$2@node1.news.atman.pl...

    > Czyli nie jest. Jest przygotowana na to, że kilku hipsterów kupi tesle -
    > na nic więcej.

    Jest na dzisiejsze zapotrzebowania, nie na zapotrzebowania roku 2020.

    >>> Aha. A twój Accord to kupiłeś bo potrzebowałeś samochodu, czy dla

    > A co w takim accordzie jest zabawnego?

    W porównaniu do Tico? :-)
    Choćby wolnossący silnik 160 koni w małym, dwudrzwiowym coupe.

    > I jaki masz do jeżdzenia na codzień?

    Dlaczego sugerujesz, że na codzień nie mogę mieć zabawy przy jeżdzeniu?

    > Nie widzę. Kupuj sobie co chcesz. Tylko nie traktuj argumentów za kupnem
    > zabawki jako argumentu za kupnem konkretnego modelu samochodu. A już
    > zwłaszcza nie próbuj rynku regulować pod swoją zabawkę (bo o tym tak
    > naprawdę jest watek).

    Nie próbuję żadnego rynku regulować. Masz jakieś przywidzenia.

    > Czyli poza 3 do 100 i "są cichsze" nie ma.

    Dla mnie ważniejsza jest w nich obiecana samojezdność (autonomia level 5).
    Kupiłbym takiego samojeżdzącego nawet gdyby był benzynowy.