eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgateRe: Dieselgate
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dieselgate
    Date: Fri, 4 Jan 2019 18:11:18 +0000
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 49
    Message-ID: <q0o7km$dsa$1@dont-email.me>
    References: <a...@g...com>
    <q0i7gd$dra$1@node2.news.atman.pl> <10sv3hkk32npd$.dlg@myjk.org>
    <q0iq6g$vu3$1@dont-email.me> <1jn0u9r1mzkjl$.dlg@myjk.org>
    <q0ivon$5do$1@dont-email.me> <1ka24i7o0n7pi$.dlg@myjk.org>
    <q0l5bf$jtt$2@dont-email.me> <v299x4leu829$.dlg@myjk.org>
    <q0m0n2$9ep$1@dont-email.me> <10ngq5vjmv0fo$.dlg@myjk.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 4 Jan 2019 18:11:35 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
    posting-host="f2b25aa3edfe4e55299c6f727e657353";
    logging-data="14218";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19hf7nEvIMDT0c6cCEO0+v0"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    Cancel-Lock: sha1:2CvQLhPGQCP0YHC8Q00WBH33QcI=
    In-Reply-To: <10ngq5vjmv0fo$.dlg@myjk.org>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647484
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.01.2019 o 07:39, Myjk pisze:
    > Thu, 3 Jan 2019 22:00:56 +0000, ddddddddddddd
    >
    >>> Tylko w PHEV nie wsadzą benzyny z turbawką
    >> jednak wsadzą:
    >
    > Wg mnie bez sensu wsadzać to do PHEV. To jest generalnie auto miejskie, no,
    > powiedzmy przelotowe (z V max. do 120km/h, w sensie wtedy pokazuje swoje
    > zalety), ale w każdym razie nie autostradowym.

    to w ogóle bez sensu, EV to może być miejskie auto, ale PHEV to auto na
    trasę, które z założenia powinno palić znośne ilości paliwa w trasie i
    mało w mieście.
    Po co ci Outlander do miasta?! dla mnie bezsens
    Mimo że większość jeżdżę krótkie trasy, to dla własnej wygody chcę auto
    wygodne w trasie, w przeciwnym wypadku szukałbym czegoś małego z automatem

    >
    >> skoro turbobenzyna pali mniej niż wolnossąca, to dlaczego nie?
    >
    > Ponieważ jak wyżej. Do tego turbina jest bardziej obsługowa niż wolnyssak,
    > szczególnie będzie problematyczne przy takich częstych interwałach pracy
    > ICE jak są w PHEV.

    może i tak, ale IMO powinna wytrzymać tyle co w turbo benzynie czy turbo
    dieslu

    >
    >> (na forum
    >> powyższego modelu piszą o spalaniu rzędu 7.5/100 z trasy 1000 czy 1200km
    >> przy ok. 130-140km/h, to jest alternatywa dla diesla (bo w mieście
    >> będzie taniej niż porównywalny diesel)
    >
    > W mieście z pewnością nie będzie, bo wtedy w ogóle się zalet turbiny nie
    > wykorzysta.

    w mieście większość przejedzie na elektryku, a tylko w razie potrzeby
    przyspieszenia załączy benzyniaka więc oszczędniejszy będzie

    > Wolnossak sobie już taniej radzi niż diesel.

    mam wolnossaka 1.6 o nieznanej mi mocy i pali to ponad 10, diesel o
    podobnej budowie 7. Za cholerę nie wychodzi taniej- przynajmniej nie
    było taniej jak benzyna była w tej samej cenie co diesel

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: