-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diesel to taka droga sprawa?
Date: Mon, 12 Apr 2010 22:28:37 +0200
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 33
Message-ID: <hpvvfs$knn$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <hpvosr$epk$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hpvq7i$24pl$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1271103804 21239 149.156.157.66 (12 Apr 2010 20:23:24 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 20:23:24 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Antivirus: avast! (VPS 100412-1, 2010-04-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2272376
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
> Nie wtryskiwacze w dieslu, bo wprowadzasz tylko niepotrzebny zamet, tylko
> w TDCI.
Karolek....jeszcze nie tak dawno pisałeś że problem padających wtrysków
znany ci jest jedynie z Renault.
> Ja mam wtryskiwacze w jednym dieslu, ktore maja ponad 300kkm, byly
> wyciagane w celu sprawdzenia przy okazji innej naprawy i nic im nie
> dolegalo. Ale to nie jest TDCI.
> W drugim dieslu maja juz blisko 200kkm i tez nic im nie dolega (ten diesel
> to juz jest CR)
>
>> Bo patrząc na ceny domyślam się że regeneracja wtryskiwacza diesla to
>> jakiś większy zabieg niż w przypadku wtryskiwaczy w benzynie, gdzie
>> kąpiel w wanience ultradźwiękowej rozwiązuje 90% problemów. Czy może nie
>> i warto zaryzykować samo czyszczenie wtryskiwacza?
>
> Skutecznie regenerowalo sie wtryskiwacze do pomp rotacyjnych i rzedowych,
> do CR juz nie.
Tyle tylko że te m.in 1.9 TDi z lat 90. to nie mają przejechane 300 kkm
tylko 2, 3 razy tyle.
Poczekaj jak będziesz miał 0,5 mln km.
Choć znając twoje poprzednie wypowiedzi (jak i innych) mało kto przyzna się
ile tak naprawdę wkłada pln do swojego diesla.
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.10 22:36 Irek N.
- 12.04.10 23:16 Bartek
- 13.04.10 00:42 s...@a...pl
- 13.04.10 00:56 Krzysiek Kielczewski
- 13.04.10 01:06 P_ablo
- 13.04.10 01:13 P_ablo
- 13.04.10 02:36 Filip KK
- 13.04.10 07:58 Czarek Daniluk
- 13.04.10 07:54 Czarek Daniluk
- 13.04.10 07:44 Karolek
- 13.04.10 07:56 Seba
- 13.04.10 08:19 Czabu
- 13.04.10 08:41 Jurand
- 13.04.10 08:56 krzysiek82
- 13.04.10 09:13 Vlad The Ripper
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod