    From: "Agent" <w...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel nie odpala od -10
    Date: Fri, 10 Feb 2012 12:55:12 +0100

    news:jh2rcc$lcj$3@inews.gazeta.pl...

    > Na samochodach to się może nie znam ale z elektryką to sobie radzę ;)
    > Oczywiście że sprawdzałem każdą z osobna.

    W takim razie ja bym odpiął wąż za filtrem paliwa i włożył go do butelki z
    ON. Jak zapali tzn że albo filtr zapchany albo w zbiorniku na smoku parafina
    przyblokowała. A jak nie zmieniałeś dawno filtra to w ciemno bym wymienił.
    Potem odpowietrzyć, podpomować gruszką i jak zrobi się twarda zapalać.
    Powinien wtedy chociaż na chwilę zagadać Jak gruszka się nie zrobi twarda
    znaczy że paliwo gdzieś przymarzło. Depresator nie pomoże jak już jest
    parafina.