eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel nie odpala od -10Re: Diesel nie odpala od -10
  • Data: 2012-02-10 13:41:32
    Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    >
    > Witam wszystkich
    >
    > Nissan Almera 2.0 diesel rok 1995 - aktualnie stał się niemiecki autem das
    > szrot ;)
    >
    > Zeszłej zimy odpalał ładnie nawet przy -15 czy ile tam było. Rok temu
    > kupiłem też nowy akumulator 74Ah.
    > W tym roku sprawa wygląda tak, że przy -1 do -8 wszystko było ok. Jednak
    > po nocy gdzie temp. spadała do -10 - rano dupa, kręciłem, kręciłem aż aku
    >
    > odmówiło współpracy. Podładowałem aku, dolałem skydda do paliwa i na
    > następny dzień to samo - biały dym z rury taki śmierdzący (na pewno nie
    > słodkawy więc to nie płyn chłodzący). Pomyślałem, że zamarzło paliwo i
    >
    > parafina się zrobiła. Zaciągnąłem auto do ojca do garażu. Postał niecał
    > y
    > jeden dzień i po trudach odpalił - odpalał zdecydowanie lepij, bo było
    > słychać że zaczyna kręcić i jakby że paliwo dochodzi. Dolałem paliwa na
    > Orlenie oraz znowu skydda według proporcji. Auto do wieczora normalnie
    > jeździło i odpalało kilka raz a temp. była chyba -8. Wróciłem do domu o
    > 23 i jeszcze go pogrzałem. Rano niestety znowu to samo. Jak kręcę to zero
    > reakcji jakby paliwo nie dochodziło tylko kręcił rozrusznik i od czasu do
    > czasu parsknie białym dymem z rury, śmierdzącym powiedzmy spalenizną czy
    > jakoś tak. Świecę sprawdziłem tak, że kabel do plusa aku (klemę
    > oczywiście odpiąłem) i do świecy i każda iskrzy. Jeżeli to byłby filtr,
    > to chyba po tej wizycie w garażu i późniejszym jeżdżeniu coś by się
    > działo - czy źle myślę? Na jesień jakoś robiłem przegląd wtrysków etc
    > i
    > wyszło, że to już stary silnik i ciśnienie na jednym cylindrze nie trzyma
    > (mogę coś źle pisać za co przepraszam - nie znam się kompletnie na tym i
    > z głowy piszę) - znalazłem kartę od mechanika i mam tak:
    > cvs sprężanie
    > 1 - 32
    > 2 - 26
    > 3 - 33
    > 4 - 30
    > czy to może być przyczyną, że silnik już po prostu wiekowy i odchodzi na
    > emeryturę więc dlatego nie pali przy takim mrozie? Chcę się zorientować,
    > bo nie chce mi się ciągnąć go znowu do garażu żeby sobie pół dnia
    > pojeździć, tym bardziej, że dziś z rana u mnie -17 ;)
    > Od razu napiszę, że szukałem w google ale nie mogę nic sensownego znaleźć
    >
    > a jest tego dużo, poza tym przyznam też, że się za dobrze w tym nie
    > orientuję, stąd mój post. Z góry dziękuje za ewentualne sugestie.
    >
    >
    Ciśnienie sprężania w sprawnym silniku nie może być mniejsze niż 10% od
    nominalnego i różnice pomiędzy cylindrami nie mogą być większe niż 10%. Masz
    silnik do remontu. Może i coś więcej jest uwalone, wtryskiwacze, świece,
    pompa. Ale i tak silnik jest w stanie złomowym.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: