-
X-Received: by 2002:a81:70c3:: with SMTP id l186mr19839080ywc.337.1570456600017; Mon,
07 Oct 2019 06:56:40 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:70c3:: with SMTP id l186mr19839080ywc.337.1570456600017; Mon,
07 Oct 2019 06:56:40 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!78.46.58.241.MISMATCH!weretis.net!
feeder7.news.weretis.net!feeder1.usenet.farm!feed.usenet.farm!newsfeed.xs4all.n
l!newsfeed7.news.xs4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com
!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.high
winds-media.com!news.highwinds-media.com!o24no5229994qtl.0!news-out.google.com!
x7ni1173qtf.0!nntp.google.com!o24no5229991qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2
000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 7 Oct 2019 06:56:39 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5d990fde$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<5d98c631$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<5d990fde$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
From: s...@g...com
Injection-Date: Mon, 07 Oct 2019 13:56:40 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 4747
X-Received-Body-CRC: 3665973923
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663449
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 5 października 2019 16:49:30 UTC-5 użytkownik cef napisał:
> W dniu 2019-10-05 o 23:26, s...@g...com pisze:
> > W dniu sobota, 5 października 2019 11:34:59 UTC-5 użytkownik cef napisał:
> >> W dniu 2019-10-04 o 21:24, s...@g...com pisze:
> >>
> >>> Dzisiejsze dizle az takie zle nie sa. Ale bez dpf/fap to znalezc bedzie ciezko.
> >>> A wyciac tez nie zawsze ma sens.
> >>> Jak bedziesz krotkie odcinki robic to szybko filter zapelnisz.
> >>
> >> Zakładając, że krótkie odciniki to te, które Irokez planuje
> >> czyli 10-15km, to co wtedy znaczy, że szybko się filtr zapełni?
> >> Ile dni, miesięcy czy lat takiej jazdy to jest wg Ciebie szybko?
> >
> > Zazwyczaj wypalanie odbywa sie co 600-800-1200km.
> >
> > Tyle ze tu nie o samo zapelnienie sie filtra chodzi a o to ze jak juz sie zacznie
procedura wypalania to dobrze bylo by ja zakonczyc. A z tym moze byc w kratke jak w
aucie nie bedzie lampki czy komunikatu.
> >
> > Taki filtr sie albo nie wypali i zatka albo bedzie sie wypalal ciagle bo
procedura sie nie zakonczy i zacznie od nowa przy nastepnym uruchomieniu.
> > W obu przypadkach dobrze sie to nie skonczy.
> >
> > Ale jak auto okazjonalnie jednak zrobi te 100-150km to jest szansa ze wtedy sie
filtr wypali i oprozni.
>
> Nie jest to odpowiedź na pytanie.
> Akurat jeżdżę takim, który w instrukcji ma napisane, że ze względu na
> skrzynię DSG i stosunkowo niskie obroty w normalnym użytkowaniu wypalanie ma
> zaprogramowane przez podwyższenie obrotów biegu jałowego.
> Robię ok 25 tys rocznie - kiedyś sporo autostradowo, ale ostatnie 3-4 lata
> średnio raz na dwa miesiące zrobię kilkaset autostradą.
> Reszta odcinki krótkie- do pracy mam 10km w jedną stronę.
> Podwyższenie obrotów biegu jałowego zauważyłem może ze dwa razy.
> Jeżdżę tym autem już 8 lat - problemów z DPF na razie nie widać.
> To ile to jest szybko? 8 lat-10 lat? Zapcha mi się jutro czy za kolejne
> 8 lat?
Widze ze zupelnie nie rozumiesz.
Tobie sie ten filtr zapycha i oproznia w tempie jak napisalem, 600-800-1200km w
zaleznosci od trybu jazdy i pojemnosci samego filtra.
Tobie sie on nie zapcha bo jezdzisz dluzszymi odcinkami.
Jak juz pisalem, a widze ze nie doczytales, problem jest w tym ze jak sie robi
krotkie odcinki to sie cykl wypalania nie dokonczy albo spalanie bedzie takie ze nie
ma sensu korzytsac z dizla bo wyjdzie drozej.
Jak Irokez rano wstanie pojedzie do pracy to wypalanie sie zacznie o ile sie zacznie
jakis kilometr przed praca i jak bedzie ledwo zaczete to Irokez auto zgasi i pojdzie
pracowac.
Jak bedzie mial szczescie i zrobi "trase" 25-40km jadac po zakupy czy babcie na
dworzec to mu sie filtr wypali i oprozni.
A jak nie to sie zapcha, pojawia sie kody w ECU, zaswieci sie kontrolka check engine
i mechaniory sie beda drapac po glowach.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.10.19 15:59 s...@g...com
- 07.10.19 16:02 j...@j...org
- 07.10.19 16:51 s...@g...com
- 07.10.19 17:52 cef
- 07.10.19 17:59 Budzik
- 07.10.19 18:14 J.F.
- 07.10.19 18:22 s...@g...com
- 07.10.19 18:52 Czarek
- 07.10.19 18:53 Shrek
- 07.10.19 19:08 s...@g...com
- 07.10.19 19:55 Shrek
- 07.10.19 20:02 cef
- 07.10.19 20:10 Shrek
- 07.10.19 20:53 Adam
- 07.10.19 21:18 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?