-
31. Data: 2012-06-05 01:10:01
Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 2012-06-02 17:30, atm pisze:
> Zauwazylem, ze teraz samochod bardziej dymi, przy mocniejszym depnieciu
> zauwazam chmurke we wstecznym lusterku.
Bardziej? Jakoś żaden którym jeździłem i mój własny egzemplarz nie
dymiły/dymią. Widuje czasami kopciuchy przed sobą, ale to chyba oznaka,
że coś nie jest jak być powinno.
-
32. Data: 2012-06-05 22:09:47
Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jqjdgq$sgh$1@inews.gazeta.pl...
> W tym są bzdurne że teraz piszesz że wywaliłeś komplet nowych pierścieni
> bo
> wadliwe były. Pierścienie są robione z dokładnością do trzeciego miejsca
> po
> przecinku. Jak Ty stwierdziłeś że są złe jak maksymalnie możesz dysponować
> suwmiarką z marketu.
Bo w 2 miejscach gdzie zwykle występuje najmniejsze ciśnienie pierścienia na
ścianki było ono za niskie. Jak je mogę mierzyć w celu sprawdzenia to sobie
chyba jesteś w stanie wyobrazić?
Twoje insynuacje co do dostępnych dla mnie narzędzi pomiarowych są na
poziomie, który nie jest warty jakiejkolwiek riposty z mojej strony.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
-
33. Data: 2012-06-05 23:17:23
Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
Od: "kogutek" <s...@g...pl>
Ukaniu <l...@g...pl> napisał(a):
>
> Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:jqjdgq$sgh$1@inews.gazeta.pl...
>
> > W tym są bzdurne że teraz piszesz że wywaliłeś komplet nowych pierścieni
> > bo
> > wadliwe były. Pierścienie są robione z dokładnością do trzeciego miejsca
> > po
> > przecinku. Jak Ty stwierdziłeś że są złe jak maksymalnie możesz dysponować
> > suwmiarką z marketu.
>
> Bo w 2 miejscach gdzie zwykle występuje najmniejsze ciśnienie pierścienia na
> ścianki było ono za niskie. Jak je mogę mierzyć w celu sprawdzenia to sobie
> chyba jesteś w stanie wyobrazić?
> Twoje insynuacje co do dostępnych dla mnie narzędzi pomiarowych są na
> poziomie, który nie jest warty jakiejkolwiek riposty z mojej strony.
>
Masz rację. Zmień lekarza bo ten co do niego chodzisz nie chce Cie martwić i
kłamie.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
34. Data: 2012-06-05 23:28:43
Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jqlt13$9bg$1@inews.gazeta.pl...
>> Twoje insynuacje co do dostępnych dla mnie narzędzi pomiarowych są na
>> poziomie, który nie jest warty jakiejkolwiek riposty z mojej strony.
>>
> Masz rację. Zmień lekarza bo ten co do niego chodzisz nie chce Cie martwić
> i
> kłamie.
Już mu mówiłem, że poleciłeś zmianę, kazał Cię pozdrowić.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
-
35. Data: 2012-06-06 07:58:31
Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
Od: "PM" <x...@w...pl>
>>Użytkownik "Ukaniu" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
>> Honowanie służy utrzymaniu filmu olejowego.
>
> Też.
> A w początkowej fazie docierania do uzyskania szczelności pierścień
> cylinder.
>
i jak to się ma do twojej wczesniejszej wypowiedzi?
"W nowym silniku to właśnie kiepskiego
kształtu pierścień dociera się do prawie idealnego cylindra."
wiadomo że to głównie cylinder się ściera, a nie pierścień.
-
36. Data: 2012-06-06 10:33:18
Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
Od: "kogutek" <s...@g...pl>
PM <x...@w...pl> napisał(a):
>
> >>UĹźytkownik "Ukaniu" <l...@g...pl> napisaĹ w wiadomoĹci
> > UĹźytkownik "to" <t...@i...pl> napisaĹ w wiadomoĹci
>
> >> Honowanie sĹuĹźy utrzymaniu filmu olejowego.
> >
> > TeĹź.
> > A w poczÄ tkowej fazie docierania do uzyskania szczelnoĹci pierĹcieĹ
> > cylinder.
> >
> i jak to siÄ ma do twojej wczesniejszej wypowiedzi?
> "W nowym silniku to wĹaĹnie kiepskiego
> ksztaĹtu pierĹcieĹ dociera siÄ do prawie idealnego cylindra."
>
> wiadomo Ĺźe to gĹĂłwnie cylinder siÄ Ĺciera, a nie pierĹcieĹ.
>
>
Ale Ty upierdliwy jesteś.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
37. Data: 2012-06-06 11:01:50
Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
news:jqmrmu$4ko$1@mx1.internetia.pl...
>
>>>Użytkownik "Ukaniu" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
>> Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
>
>>> Honowanie służy utrzymaniu filmu olejowego.
>>
>> Też.
>> A w początkowej fazie docierania do uzyskania szczelności pierścień
>> cylinder.
>>
> i jak to się ma do twojej wczesniejszej wypowiedzi?
> "W nowym silniku to właśnie kiepskiego
> kształtu pierścień dociera się do prawie idealnego cylindra."
>
> wiadomo że to głównie cylinder się ściera, a nie pierścień.
Jak wyciągam zużyte pierścienie z silnika w którym cylinder ma progi prawie
niezauważalne to co do czego się dotarło?
--
Pozdrawiam,
Łukasz
-
38. Data: 2012-06-06 12:45:24
Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
Od: "kogutek" <s...@g...pl>
Ukaniu <l...@g...pl> napisał(a):
>
> UĹźytkownik "PM" <x...@w...pl> napisaĹ w wiadomoĹci
> news:jqmrmu$4ko$1@mx1.internetia.pl...
> >
> >>>UĹźytkownik "Ukaniu" <l...@g...pl> napisaĹ w wiadomoĹci
> >> UĹźytkownik "to" <t...@i...pl> napisaĹ w wiadomoĹci
> >
> >>> Honowanie sĹuĹźy utrzymaniu filmu olejowego.
> >>
> >> TeĹź.
> >> A w poczÄ tkowej fazie docierania do uzyskania szczelnoĹci pierĹcieĹ
> >> cylinder.
> >>
> > i jak to siÄ ma do twojej wczesniejszej wypowiedzi?
> > "W nowym silniku to wĹaĹnie kiepskiego
> > ksztaĹtu pierĹcieĹ dociera siÄ do prawie idealnego cylindra."
> >
> > wiadomo Ĺźe to gĹĂłwnie cylinder siÄ Ĺciera, a nie pierĹcieĹ.
>
> Jak wyciÄ gam zuĹźyte pierĹcienie z silnika w ktĂłrym cylinder ma progi prawie
>
> niezauwaĹźalne to co do czego siÄ dotarĹo?
>
A te pierścienie co wyciągasz to są o połowę cieńsze czy raptem przerwa na
zamku z 0,25 zrobiła się 0,45?. Jak się lubisz bawić nie tylko teoretycznie to
złóż silnik bez pierścieni. Też zapali i będzie pracował. No może do odpalenia
będzie potrzebował dwa razy większych obrotów.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
39. Data: 2012-06-06 22:13:10
Temat: Re: Diesel dymi po wymianie pierscieni
Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jqncc4$ibb$1@inews.gazeta.pl...
> A te pierścienie co wyciągasz to są o połowę cieńsze czy raptem przerwa na
> zamku z 0,25 zrobiła się 0,45?. Jak się lubisz bawić nie tylko
> teoretycznie to
> złóż silnik bez pierścieni. Też zapali i będzie pracował. No może do
> odpalenia
> będzie potrzebował dwa razy większych obrotów.
Zdarzają się pierścienie z luzem o wiele większym niż 0,45. Widuję czasem i
ponad 1,5 mm. Zakładając, że pierścień zużywa się po obwodzie równowmiernie
to wzrost obwodu o 1,2mm dał by wzrost średnicy cylindra 0,38mm, lub o tyle
samo zmniejszenie grubości. Widząc nieznaczne zużycie gładzi, mniejsze niż
np. dopuszczalne 0,1 mm średnicy to wychodzi, że o więcej niż 0,14 spadnie
grubość pierścienia. To nie jest mało. Bywają pierścienie zgarniające prawie
pozbawione ostrzy zdejmujących nadmiar oleju, luz na zamku jest wtedy
zdecydowanie większy.
Zakładając docieranie jako pewien rodzaj zużywania nadal pozostaje przy tym,
że to pierścień bardziej dociera się w początkowej fazie pracy do cylindra
niż odwrotnie.
To, że sprężanie bez pierścieni jakieś jest to ja wiem. Co d. prędkości
obrotwej potrzebnej do odpalenia silnika to nie wiem jaka bo nie znam luzów,
wpływu uszczelniającego oleju na ścianach i wymaganego ciśnienia do zapłonu
paliwa wtryśniętego do cylindra.
--
Pozdrawiam,
Łukasz